واریز دور سوم سود سهام عدالت از این زمان

رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای‌عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

واریز دور سوم سود سهام عدالت از این زمان

به گزارش زنهار؛ زمان دقیق واریز سود سهام عدالت مشخص شد. سود سهام عدالت سال آینده چقدر می شود. افزایش سود سهام عدالت در سال آینده. آیا در تاریخ تعیین شده سود سهام عدالت واریز خواهد شد؟ مشمولان سود سهام عدالت چه کسانی هستند؟

حسین قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی درباره آزادسازی سهام وثیقه خودروسازان گفت: در شورای‌عالی اصل ۴۴ در ماه گذشته با دستوری که از سوی رئیس‌جمهور ابلاغ شد، شرکت‌هایی که در لیست واگذاری هستند باید سهام آن‌ها آزاد شود و ظرف یک ماه باید این کار انجام شود و اگر این کار صورت نگیرد این اجازه به وزارت اقتصاد داده شده است که از محل سایر سهام در لیست واگذاری آن‌ها جایگزین شوند.

قربان‌زاده درباره واریز سود شرکت‌های غیربورسی هم اظهار کرد: این سود بعد از افزایش سرمایه‌ای که شرکت‌های غیربورسی می‌دهند به حساب سهامداران واریز می‌شود.

معاون وزیر اقتصاد افزود: طبق موضوع بند ۵ مصوبه شورای‌عالی بورس، افزایش سرمایه این شرکت‌ها در کارگروه سهام عدالت قرار دارد و در این کارگروه شرکت به شرکت مستقلاً مطرح می‌شود و افزایش سرمایه آن‌ها به تصویب می‌رسد از محل سود کم می‌شود و مابقی واریز می‌شود. با توجه به اینکه سود امسال هم در حال جمع‌آوری است با آن ترکیب خواهد شد و با سود سهام عدالت پرداخت می‌شود.

قربان‌زاده درباره سهام عدالت هم ابراز کرد: امسال با تدبیری که وزیر اقتصاد و شورای‌عالی بورس داشتند در دو مرحله سود سهام عدالت واریز می‌شود که پیش‌بینی می‌شود ارقام آن دو برابر سال گذشته باشد.

احساس خاندوزی، وزیر اقتصاد چندی پیش از پرداخت سود سهام عدالت 1400 تا پایان آذر ۱۴۰۱ خبر داد. بر اساس جزییاتی که تاکنون منتشر شده، قرار است این سود برای 49 میلیون سهامدار عدالت واریز شود.

سود سهام عدالت سال 1400 برای هر برگ سهام حدود 500 هزار است. این سود احتمالا برای دارندگان سهام یک میلیونی دو برابر یا معادل حدود یک میلیون تومان خواهد بود. بر همین اساس یک خانواده چهار نفره تا پایان فصل پاییز حدود دو میلیون تومان سود سهام عدالت دریافت می‌کنند.

پیمان حدادی، مدیرعامل صندوق تثبیت بازار سرمایه در مورد شرط فروش سهام عدالت توسط مشمولان گفت: زمان فروش این سهام توسط مشمولانی که روش مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده بودند به تصمیم نهایی شورای عالی بورس بستگی دارد.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در مورد آخرین وضعیت بازگشایی نمادهای سرمایه‌‌گذاری استانی اظهار کرد: در خردادماه شورای عالی‌بورس، سازمان بورس را مکلف کرد تمهیداتی برای برگزاری مجامع شرکت‌های مذکور بیندیشد. سازمان بورس و شرکت سپرده‌گذاری مرکزی مقدمات برگزاری مجامع را انجام دادند و اکنون آمادگی برگزاری هستند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار