آغاز فروش فوق‌العاده پژو 207 ویژه مادران

گروه صنعتی ایران‌خودرو از امروز (شنبه ٢١ آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده خودرو پژو ٢٠٧ فرمان‌برقی را ویژه مادران به مدت سه روز اجرا می‌کند. چنانچه تعداد متقاضیان بیش از ظرفیت فروش در نظر گرفته شده باشد، قرعه‌کشی چهارشنبه هفته جاری (٢۵ آبان ماه) برگزار می‌شود.

آغاز فروش فوق‌العاده پژو 207 ویژه مادران

به گزارش زنهار؛ پس از اتمام عمر سامانه تخصیص یکپارچه خودروها و واگذاری مجدد اجرای طرح‌های فروش محصولات و انجام قرعه‌کشی (صرفا برای محصولات ایران‌خودرو)، این گروه صنعتی برای  سومین  بار در پنجشنبه هفته گذشته طرح فروش هفت محصول خود در قالب فروش فوق‌العاده (دو محصول) و پیش‌فروش یکساله (پنج محصول) با روش قرعه‌کشی را اجرا کرده است.

حال ایران‌خودرو در راستای طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همزمان با عرضه خودرو پژو ٢٠٧ در بورس کالا که به تازگی پذیرش شده است، از امروز (شنبه ٢١  آبان ماه) طرح فروش فوق‌العاده این خودرو (پژو ٢٠٧ فرمان برقی) با موعد تحویل حداکثر سه ماهه را برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم به بعد آن‌ها از ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده باشد، اجرا می‌کند.

متقاضیان از امروز به مدت سه روز فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir  نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند. مادرانی که در طرح‌های سابق موفق به واریز وجه نشده‌اند نیز می‌توانند در طرح جاری ایران‌خودرو ثبت‌نام کنند.

انجام قرعه‌کشی بسته به تعداد متقاضیان  

طبق اعلام این گروه خودروسازی، در صورت بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، قرعه‌کشی روز چهارشنبه هفته جاری (٢۵آبان‌ماه) در حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد؛ در غیر اینصورت، به تمامی ثبت‌نام‌کنندگان خودرو تخصیص داده خواهد شد.

به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می‌گیرد، سند خودروهای واگذار شده از طریق این بخشنامه در رهن شرکت نخواهند بود و شماره تلفن همراه معرفی شده بایستی به نام فرد متقاضی باشد.

پس از وجه واریز (منتخبان یا همه ثبت‌نام‌کنندگان) و پیش از ایجاد قرارداد، اطلاعات مادران واریز وجه کرده، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌شود؛ در صورت عدم احراز شرایط تولد فرزند دوم و مابعد، بر اساس ابلاغیه مجلس شورای اسلامی، ثبت‌نام متقاضی غیر فعال شده و وجوه پرداختی ظرف مدت ۲۰ روز کاری مسترد می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار