سود ۲۱ میلیون سهامدار واریز شد

از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، ۴.۵ هزار میلیارد تومان سود سنواتی به حساب سهامداران واریز شده است.

سود ۲۱ میلیون سهامدار واریز شد

به گزارش زنهار؛ یکی از مهمترین اقدامات سازمان بورس و شرکت سپرده گذاری مرکزی در یک سال گذشته به واریز سود سنواتی سهامداران از طریق سامانه سجام باز می‌گردد. 

طبق آخرین اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از ابتدای سال جاری تا پایان هفته دوم آبان ماه سال جاری، حدود ۴.۵ هزار میلیارد تومان سود سنواتی برای ۲۱ میلیون سهامدار از طریق سجام واریز شد.

شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه در همین زمینه اعلام کرد: از آغاز سال ۱۴۰۱ تا پایان هفته دوم آبان ماه، ۲۰۴ ناشر سود سنواتی سهامداران خود را از طریق اطلاعات سامانه جامع مشتریان «سجام» پرداخت کردند.

بنابراین گزارش، در این دوره زمانی ۲۰۴ ناشر، ۴ هزار و ۴۹۴ میلیارد تومان مطالبات سنواتی ۲۰ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۶۹ سهامدار را پس از سال‌ها با استفاده از سجام به حساب سهامداران واریز کردند.

افزون بر این، آمارهای منتشر شده نشان می دهد که از ابتدای امسال تا پایان هفته دوم آبان ماه، سود جاری ۲۹۰ ناشر به مبلغ ۴۳ هزار و ۶۴۴ میلیارد تومان با استفاده از طریق سامانه سجام به حساب ۳۸ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۶۲۴ سهامدار واریز شده است.

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار