شرط جدید برای صدور احکام رتبه بندی معلمان

​قرار بود احکام رتبه‌بندی معلمان تا پایان مهرماه صادر شود، آیا این روند تا پایان مهرماه انجام خواهد شد؟

شرط جدید برای صدور احکام رتبه بندی معلمان

به گزارش زنهار، قاسم احمدی لاشکی درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان تا پایان مهرماه اظهار کرد: تلاش ما این است اگر مشکل خاصی ایجاد نشود، بارگذاری مدارک معلمان انجام و خوداظهاری آنها تأیید شود و رتبه خود را بپذیرند، احکام صادر شود.

وی افزود: در صورت عدم تأیید خوداظهاری معلمان توسط ارزیابان حرفه‌ای و هیات ممیزه، اگرمعلم نظر آنها را پذیرفت حکم رتبه‌بندی صادر می‌شود، در غیر این صورت می‌تواند اعتراض کند و هیات ممیزه استانی و مرکزی در وزارت آموزش و پرورش روند را بررسی می‌کنند و پس از تعیین رتبه، حکم صادر می‌شود.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز گفته است: می‌خواهیم ۹۰۰ هزار نفر از فرهنگیان را رتبه‌بندی کنیم و کار قدری سنگین است، در جلسه اخیر تصمیم گرفته شد بخشی از کار انجام شود و بخش دیگر به ماه‌های بعد برود البته هرچه زودتر انجام شود، بهتر است.

وزیر آموزش و پرورش پیش از این گفته بود: بیش از ۸۴۰ هزار فرهنگی در سامانه رتبه‌بندی اطلاعات خود را ثبت کرده‌اند، احتمالاً تعدادی از احکام را در مهرماه صادر کنیم، اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک بالا برود ما هم در ستاد سرعت کار را بالاتر می‌بریم.

رتبه‌بندی ۴۶۱ هزار معلم طرح مهرآفرین نیز پس از شرکت در آزمون مربوطه انجام خواهد شد.

همچنین مقرر شده است برای افراد جامانده از بازه زمانی اول بارگذاری مدارک رتبه‌بندی، فوتی‌های شاغل و بازنشسته از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد، نیروهای جدیدالاستخدام از تاریخ ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به بعد و افراد مشمول تبصره ۴ ماده ۳ آئین‌نامه (مهرآفرین و...) از تاریخ ۲۵ مهر تا ۱۳ آبان ۱۴۰۱ دسترسی به سامانه رتبه‌بندی جهت ثبت و تکمیل اطلاعات فراهم شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار