افزایش نرخ‌ها در بازار طلا؛ سکه از 15میلیون تومان گذشت

نرخ طلا و سکه در بازار امروز همانند روزهای گذشته در مسیر افزایش قیمت قرار گرفت؛ به طوریکه این افزایش قیمت باعث بازگشت نرخ سکه امامی به کانال 15 میلیون تومان شد. نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش قیمتی که امروز داشت به کانال 33 هزار تومان وارد شد.

افزایش نرخ‌ها در بازار طلا؛ سکه از 15میلیون تومان گذشت

به گزارش زنهار؛ نرخ طلا و سکه در بازار امروز همانند روزهای گذشته در مسیر افزایش قیمت قرار گرفت؛ به طوریکه این افزایش قیمت باعث بازگشت نرخ سکه امامی به کانال 15 میلیون تومان شد. نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش قیمتی که امروز داشت به کانال 33 هزار تومان وارد شد.

در بازار امروز هر گرم طلای 18 عیار با 15هزار و سیصد تومان افزایش به یک میلیون و 361 هزار تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با 133 هزار تومان افزایش به 15 میلیون و 118هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با 39 هزار تومان افزایش به 14میلیون و 46 هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد. 

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت ارز در صرافی ملی بدون نمایش تغییر قیمت‌ها نمایان شد. به طوری که قیمت دلار 28.923 تومان و قیمت یورو با 28.923 تومان معامله شد.

 جزئیات نرخ ارز را در جدول زیر مشاهده نمایید.

افزایش نرخ دلار در بازار آزاد

همچنین نرخ دلار در بازار آزاد با افزایش قیمتی که داشت به کانال 33 هزار تومان وارد شد، به طوریکه در لحظه تنظیم این خبر نرخ دلار با 33.020 تومان قیمت گذاری شد. 

 

 

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار