خودروهای پرطرفدار از سومین فروش سامانه یکپارچه حذف شدند!

محصولات عرضه شده در سومین عرضه از مسیر سامانه یکپارچه مشخص شد.

خودروهای پرطرفدار از سومین فروش سامانه یکپارچه حذف شدند!

به گزارش زنهار، پنج خودروی تارا با گیربکس دستی، تارا با گیربکس اتوماتیک، دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس معمولی، دنا با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک و لاماری ایما در این طرح فروش در دسترس متقاضیان قرار خواهند گرفت.

ایران خودرویی ها چهار محصول خود را در قالب طرح پیش فروش عرضه می کند. آرین پارس موتور نیز تنها محصول خود یعنی لاماری ایما را به صورت فروش فوری می فروشد. در حالی شاهد عرضه 5 مدل خودرو هستیم که این تعداد کمترین تعداد مدل خودروی عرضه شده طی سه دوره برگزاری عرضه از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو است. بنابراین متقاضیان  که منتظر دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه بودند به  نوعی سوپرایز شدند.  

بر  اساس اعلام ایران خودرو تارا با گیربکس دستی با پیش پرداخت 118 میلیون تومان، تارا با گیربکس اتوماتیک با پیش پرداخت 166 میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارد.

متقاضیان دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس دستی باید برای پیش خرید کردن این خودرو مبلغ 144 میلیون و 500 هزار تومان به حساب ایران خودرو واریز کنند.

دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک نیز با پیش پرداختی 159 میلیون و 500 هزار تومانی در این طرح فروش حاضر است.

موعد تحویل خودروهای یاد شده خرداد و تیر سال آینده اعلام شده است.

قیمت تعیین شده برای لاماری ایما نیز یک میلیارد و 79 میلیون تومان اعلام شده است.

در حالی محصولات ایران خودرو و سایپا در این دوراز قرعه کشی عرضه می شوند که تمام سبد محصولات سایپا خارج از قرعه کشی عرضه می شوند.

بهمن موتوری ها نیز که اواخر مردادماه فروش خود را در بورس کالا انجام دادند درا ین دور از فروش سامانه یکپارچه غایب هستند.

دیگر خودروسازان خصوصی مانند کرمان موتور و مدیران خودرو نیز محصولات خود را همانند سایپا خارج از قرعه کشی ر دسترس متقاضیان قرار می دهند.

خودروسازان ایلیا که با تنها محصول خود دایون Y5 در دوره دوم فروش سامانه یکپارچه حاضر بود در این دور از فروش غایب خواهد بود.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار