این افراد امشب سود سهام عدالت دریافت می‌کنند

آن دسته از مشمولان سهام عدالتی که پیش از این سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ این سهام را دریافت نکرده و به تازگی شماره شبای خود را ثبت یا اصلاح کرده‌اند، تا پایان امشب سود خود را دریافت خواهند کرد. در واقع طبق آخرین اخبار شرکت سپرده‌گذاری مرکزی سودهای مذکور را برای بانک ارسال کرده است و تا پایان امشب به حساب مشمولان واریز خواهد شد.

این افراد امشب سود سهام عدالت دریافت می‌کنند

به گزارش زنهار؛ محمود حسنلو - معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی - در این مورد توضیح داد: امروز مرحله سوم پرداخت سود جاماندگان سهام عدالت انجام شد. مجموعا حدود ۱۷۷ هزار تراکنش بانکی انجام شد که از این تعداد حدود ۸۶ هزار مربوط به سود سهام عدالت سال ۱۳۹۸ و حدود ۹۱ هزار رکورد هم مربوط به عملکرد سال ۱۳۹۹ شرکت‌های سهام عدالت بود. ارزش این پرداخت‌ها برای سال ۱۳۹۸، بیش از ۱۴ میلیارد تومان و برای سال ۱۳۹۹ بیش از ۵۴ میلیارد تومان بود. یعنی امروز مجموعا بیش از ۶۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان  به حساب مشمولان واریز شده است.

وی ادامه داد: در این فرایند به بیش از ۹۱ هزار نفر پرداخت صورت گرفت و با این حساب هنوز بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از سهام داران عدالت  شماره شبای معتبر خود را ثبت نکرده‌اند. از این افراد تقاضا دارم با ثبت اطلاعات خود در سامانه سجام به شرکت برای پرداخت سود در مراحل بعدی کمک کنند.

بر اساس این گزارش، از میان حدود ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، بیش از دو میلیون نفر سود سهام عدالت خود را طی سال‌های قبل دریافت نکرده بودند، بر این اساس حدود دو ماه قبل شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرد چنانچه جاماندگان اقدام به برطرف کردن شماره شبای بانکی خود کنند سود سهام عدالت سال‌های قبل برای آن‌ها واریز خواهد شد. در این راستا تاکنون دو مرحله پرداخت سود به جاماندگان سهام عدالت انجام شده است، در مرحله اول و دوم به ترتیب ۳۰۷ و ۲۰۰ هزار نفر مشکل شبای بانکی معتبر خود را برطرف و سودهای سنواتی سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ خود را دریافت کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار