اقساط ۵۲ میلیونی برای خرید این خودرو شاسی بلند!/ جدول

خرید اقساطی تیگو هفت پرو بعد یک سال یک میلیارد و ۱۷۳ میلیون تمام می‌شود و باید ماهانه تقریبا ۵۲ میلیون به حساب مدیران‌خودرو واریز کرد

  اقساط ۵۲ میلیونی برای خرید این خودرو شاسی بلند!/ جدول

به گزارش زنهار،  شرایط فروش تیگو هفت پرو در تیرماه امسال اعلام شده است. مدیران‌خودرو تیگو هفت پرو را به دو شکل نقدی و اقساطی عرضه کرده که قیمت آن در طرح فروش فوری یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان است. در طرح فروش اقساطی ابتدا ۵۰ درصد از این رقم یعنی ۵۵۱ میلیون تومان از متقاضی دریافت می‌شود و با انتخاب اقساط ۱۲ ماهه، باید هر ماه نزدیک ۵۲ میلیون تومان به حساب این گروه خودروسازی واریز کرد. به‌این ترتیب قیمت تمام‌شده تیگو هفت پرو در طرح فروش اقساطی یک ساله حدود یک میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان خواهد بود. در بازار آزاد قیمت تیگو هفت پرو نهایتا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است و با این پول می‌شود حداقل ۱۰ مدل دیگر را زیرنظر داشت.

قیمت تیگو هفت در کارخانه

فروش تیگو هفت پرو تیرماه امسال به دو شکل نقدی و اقساطی انجام می‌شود. مدیران‌خودرو قیمت تیگو هفت پرو را یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان اعلام و شرایط فروش اقساطی تیگو هفت پرو را هم مشخص کرده است. متقاضیان این محصول ۵۰ درصد از قیمت تیگو هفت پرو را به‌عنوان پیش‌پرداخت به حساب مدیران‌خودرو واریز می‌کنند و بقیه هزینه به‌شکل اقساطی محاسبه می‌شود. اگر خریدار گزینه اقساط ۱۲ ماهه را انتخاب کند، رقم اقساط ماهانه ۵۱ میلیون و ۸۲۵ هزار تومان خواهد بود. به‌این ترتیب جمع اقساط بعد یک سال تقریبا ۶۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود و با درنظر گرفتن مبلغ پیش‌پرداخت، قیمت نهایی تیگو هفت پرو یک میلیارد و ۱۷۳ میلیون تومان می‌شود. گزینه اقساط ۲۴ ماهه باعث می‌شود هزینه اقساط ماهانه به ۲۸ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان برسد. یعنی جمع اقساط بعد دو سال ۶۹۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت تمام‌شده یک میلیارد و ۲۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان محاسبه می‌شود. قیمت تیگو هفت پرو با انتخاب گزینه اقساط ۳۶ ماهه، نهایتا یک میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان می‌شود. چون علاوه بر پیش‌پرداخت ۵۵۱ میلیون و ۴۱۰ هزار تومانی، ۷۶۵ میلیون تومان به‌عنوان جمع اقساط سه ساله به هزینه اضافه می‌شود. همچنین جمع اقساط با انتخاب گزینه ۴۸ ماهه، ۸۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام شده که با درنظر گرفتن هزینه پیش‌پرداخت، قیمت تمام‌شده معادل یک میلیارد و ۳۹۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. با انتخاب اقساط ۶۰ ماهه، باید هر ماه ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، یعنی بعد پنج سال ۹۲۴ میلیون تومان به حساب مدیران‌خودرو واریز کرد که با این کار قیمت تمام‌شده تیگو هفت پرو به حدود یک میلیارد و ۴۷۵ میلیون تومان می‌رسد.

قیمت تیگو هفت پرو در بازار آزاد حداقل ۱۰۰ میلیون تومان از کارخانه بیشتر است. تیرماه امسال قیمت تیگو هفت پرو در نمایندگی‌های فروش مدیران‌خودرو یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان اعلام شد، ولی در بازار آزاد این خودرو دست‌کم یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود. از عبارت دست‌کم به این دلیل استفاده کردیم که برخی فروشنده‌ها قیمت تیگو هفت پرو را تا مرز یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بالا بردند. قیمت تیگو هفت پرو با رنگ مشکی توسط یکی از نمایشگاه‌های خودرو در تهران یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. فروشنده دیگری تیگو هفت پرو را با همین رنگ یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان آگهی کرده است. اغلب فروشنده‌ها قیمت تیگو هفت پرو را حوالی مرز یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان درنظر گرفتند و کف قیمت تیگو هفت پرو بین آگهی‌های مربوط به فروش آن یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

رقبای تیگو هفت پرو در بازار

تیگو هفت پرو دست‌کم یک میلیارد و ۱۰۲ میلیون تومان در کارخانه و نهایتا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در بازار آزاد فروخته می‌شود. در این بازه قیمت حداقل ۱۰ مدل در بازار وجود دارند. G01F محصول سیف‌خودرو در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و به موتور ۱.۵ لیتری با حداکثر گشتاور ۲۲۰ نیوتن‌متر و حداکثر توان خروجی ۱۵۵ اسب‌بخار یکی از رقبای تیگو هفت پرو به‌شمار می‌رود. پژو 2008 که سال ۹۹ مونتاژ می‌شد، در حال حاضر یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود. خودرو S350 از JMC را می‌توانیم یکی دیگر از رقبای اقتصادی و شاسی‌بلند تیگو هفت پرو بدانیم. این یکی در بازار آزاد یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان معامله می‌شود. T8 با قیمت یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد. رنو Duster درحال حاضر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد. DS3 به‌عنوان یکی از خودرو‌های هاچ‌بک، فعلا یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود و باید این خودرو را یکی دیگر از رقبای تیگو هفت پرو درنظر بگیریم. دایون Y5 که توسط گروه خودروسازی ایلیا تولید می‌شود، یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان در بازار قیمت دارد. قیمت سانگ‌یانگ تیوولی آرمور مدل ۲۰۱۸ یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان است. خریداران سیتروئن C3 برای این محصول یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه می‌کنند و فیدلیتی پرایم پنج نفره با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان یکی دیگر از رقبای تیگو هفت پرو در بازار به‌شمار می‌رود.

رقبای اقتصادی تیگو هفت پرو در بازار 

خودرو

مدل

قیمت

G01F

۱۴۰۰

یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان

پژو 2008

۹۹

یک میلیارد و ۳۹۰ میلیون تومان

S350

۹۹

یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان

دایون Y5

۱۴۰۱

یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان

T8

۱۴۰۱

یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان

DS3

۲۰۱۸

یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

رنو داستر

۲۰۱۸

یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

تیوولی آرمور

۲۰۱۸

یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان

سیتروئن C3

۹۸

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

فیدلیتی پرایم پنج‌نفره

۱۴۰۰

یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار