در کنار بیمه دانا در خدمت به فرهنگیان

بیمه دانا طی عقد تفاهمی با وزارت آموزش و پرورش قرار است انواع خدمات بیمه‌ای را به خانواده آموزش و پرورش کشور به عنوان بانی اصلی آموزش نسل امروز و فردا ارائه دهد. 

در کنار بیمه دانا در خدمت به فرهنگیان

به گزارش زنهار، بیمه دانا طی عقد تفاهمی با وزارت آموزش و پرورش قرار است انواع خدمات بیمه‌ای را به خانواده آموزش و پرورش کشور به عنوان بانی اصلی آموزش نسل امروز و فردا ارائه دهد. سیدمحمد کریمی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران ایران در این زمینه عنوان می‌‎کند: سندیکای بیمه‌گران کشور از این امر استقبال می‌کند به ویژه این که بیمه دانا دارای زیرساخت‌های عالی و توانگری مالی بالا برای ارائه بیمه خدمات درمانی است به گونه‌ای که طرف قرارداد با بیشترین مراکز درمانی در سراسر کشور است. سندیکای بیمه‌گران ایران همراه با سایر بیمه‌ها در صورت لزوم در کنار بیمه دانا قرار دارد تا بهترین سرویس با توجه به نیازهای جامعه فرهنگیان به آنها ارائه شود. زیرا این قشر تنها با آرامش خاطر است که می‌تواند خدمات بهینه‌ای در حوزه آموزش و پرورش در کشور داشته باشد. در ادامه گزارش گفتگوی «مدیران و رؤسا» را می‌خوانید:

 

خانواده آموزش و پرورش از جمله اقشاری هستند که باید مورد احترام جامعه باشند زیرا فرهنگ جامعه متکی به آنان است و تمام مدیران دست پرورده این عزیزان هستند. از سوی دیگر بیمه‌ها در کنار کار تخصصی و حرفه‌ای خود یک مسئولیت اجتماعی نیز دارند. در این راستا بیمه دانا اقدام به تنظیم قرارداد با آموزش و پرورش کرده که این امر باعث خوشحالی ما شد. نظر سندیکای بیمه‌گران کشور نیز نسبت به این موضوع بسیار مثبت است و  اقدام بیمه دانا را به فال نیک می‌گیریم زیرا عزیزان آموزش و پرورش مورد عنایت مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم قرار دارند لذا صنعت بیمه وظیفه خود می‌داند به این عزیزان خدمت کند.

 

 امیدواریم خانواده آموزش و پرورش هیچ گاه دچار مشکل نشود اما این بیمه به عنوان یک پشتوانه و پذیرش ریسک برای آنها عمل می‌کند.

 

بیمه دانا پیشرو بیمه درمان تکمیلی کشور

 

شرکت بیمه دانا در طول دوران فعالیت خود بیشتر بر بیمه‌های درمانی متمرکز بوده. لذا سازوکار لازم برای ارائه بیمه خدمات درمانی را دارد اما در مورد مجموعه‌ها و دستگاه‌های بزرگ همانند آموزش پرورش باید مازاد خدمات را به بیمه مرکزی و سایر بیمه ها ارائه دهند. بدون شک این امر باب رقابت را باز میکند و بیمه‌گذار در سالهای آتی می‌تواند از بیمه‌ای خدمات خود را دریافت کند که در این کنسرسیوم یا سیستم اتکایی حضور دارند و خدمات و مشتری‌مداری بهتری دارند.

 

لزوم همکاری تمام بیمه‌ها برای ارائه خدمات درمانی بهتر به معلمان

 

 ما از بیمه دانا به خاطر انجام این عمل خداپسندانه تشکر میکنیم و از سایر بیمه‌ها درخواست داریم در قالب کنسرسیوم و اتکایی کمک کنند تا این قشر زحمتکش و ارزشمند بتوانند از خدمات درمانی صنعت بیمه استفاده بهتری داشته باشند. در این صورت است که معلمان عزیز آرامش خاطر دارند و می‌توانند برای سازندگی کشور و پرورش نیروهای کارآمد عمل کنند. ما مدیران و مسئولان خود را مدیون قشر فرهنگی کشور می‌دانیم و باید هر اقدامی که امکان انجام آن را داریم برای این عزیزان انجام دهیم.

 

قیمت به صرفه و کیفیت بالای خدماتی بیمه دانا

 

ناگفته نماند خانواده آموزش و پرورش کشور سالهاست که از سهامداران یکی از بیمه‌های مهم کشور به نام بیمه معلم است. دلیل اینکه فرهنگیان از اقدام بیمه دانا برای عقد قرارداد با آموزش و پرورش استقبال می‌کنند قیمت به صرفه و کیفیت بالای خدماتی بیمه دانا است. طبیعتا همه ما هنگام خرید یک جنس به کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تر دقت می‌کنیم اما اینکه صندوق آموزش و پرورش از سهامداران یکی از بیمه‌های کشور است به این معنی نیست که برای آنها صرفه اقتصادی ندارد. در مناقصه‌ها چه آموزش و پرورش و چه سایر دستگاه‌های دیگر و همچنین سایر بیمه‌گذاران ‌می‌توانند با رعایت نرخ و تشریفات فنی بیمه‌ای، نرخ خود را اعلام کنند و هر مجموعه‌ای که پذیرفته شود خدمات بیمه‌ای را ارائه دهد.

 

 بیمه معلم یا هر مجموعه دیگر می‌توانند از نوع سهامداری نیز به عزیزان فرهنگی خدماتی را ارائه دهند یا حتی می‌توانند در قالب اتکایی و کنسرسیوم بخشی از توانایی را که دارند از بیمه دانا دریافت کنند. بیمه مرکزی و صنعت بیمه خوشبختانه دارای قواعدی است که همه می‌توانند به یکدیگر کمک کنند.

 

 بنده در حال حاضر نظر مدیران بیمه دانا را در این خصوص نمی‌دانم اما اطمینان دارم سایر شرکت‌ها با رعایت نرخ و شرایط شرکت بیمه دانا و نیز با در نظر گرفتن شرایط قرارداد تنظیم شده، می‌توانند بخشی از خدمات را نیز آنها ارایه دهند. این اقدام خالی از اشکال و تعریف شده در سیستم بیمه‌ای کشور است و قطعاً بیمه مرکزی نیز از این امر حمایت می‌کند. خرسندیم که جمعی از شرکت‌های بیمه با خدمات هرچه بهتر بتوانند به عزیزان فرهنگی سرویس ارائه دهند.

 

لزوم همکاری دولت در پرداخت وجوه حق بیمه

 

در نهایت تقاضای بنده از طرفین قرارداد شامل بیمه دانا و مجموعه آموزش و پرورش این است که به تعهدات خود به موقع عمل کنند. دولت محترم نیز کمک کند تا آموزش و پرورش بتواند تعهدات خود را در قبال پرداخت وجوه به عنوان حق بیمه پرداخت کند و در این امر تاخیر نداشته باشند.

 

همچنین از همکاران خود در صنعت بیمه به ویژه بیمه دانا تقاضا دارم مزه خدمت را به کام عزیزان فرهنگی بچشانند. برای ارائه این خدمت به فرهنگیان  افرادی را در نظر بگیرند که متوجه باشند با چه قشر ارزشمندی مواجه هستند. لذا  به وظایف خود به موقع عمل کرده تا رضایت عزیزان فرهنگی جلب شود و خاطره خوبی از ارائه خدمت صنعت بیمه در آموزش و پرورش ثبت گردد.

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار