حمایت قاطع نمایندگان مجلس از افزایش حقوق بازنشستگان/ خبر خوش در راه است

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، جزئیاتی از جلسه غیرعلنی امروز پارلمان درباره میزان افزایش حقوق بازنشستگان را تشریح کرد.

حمایت قاطع نمایندگان مجلس از افزایش حقوق بازنشستگان/ خبر خوش در راه است

به گزارش زنهار، محمدحسن آصفری با اشاره به جزئیاتی از جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس، گفت: در این جلسه که وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی حضور داشتند، موضوع میزان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و نیز گرانی نهاده‌های دامی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه بحث قیمت کالاهای اساسی مردم و به‌ویژه نهاده‌های دامی و خوراک مرغداری‌ها مورد بررسی قرار گرفت و آقای ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی و آقای صالح‌آبادی رئیس کل بانک مرکزی توضیحاتی درباره علل افزایش قیمت کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی به نمایندگان مجلس ارائه کردند که برای نمایندگان مجلس قانع‌کننده نبود.

نماینده مردم اراک در مجلس تصریح کرد: نمایندگان در این جلسه غیرعلنی از توضیحات وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی راضی نبودند و نسبت به افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی و کوچک شدن سفره مردم گلایه داشتند و مراتب اعتراض و گلایه خود را به وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کل بانک مرکزی نیز اعلام کردند.

آصفری ادامه داد: نمایندگان مجلس در این جلسه خواستند که دولت توجه و نظارت بیشتری بر افزایش بی‌رویه قیمت کالاهای اساسی مردم داشته باشد.

وی با اشاره به بخش دیگری از جلسه غیرعلنی امروز مجلس، گفت: بخش دیگر جلسه غیرعلنی امروز مجلس به حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مربوط بود که درباره افزایش حقوق نکاتی مطرح کرد که توضیحات وی نیز برای نمایندگان قانع‌کننده نبود.

این نماینده مجلس یازدهم افزود: نمایندگان مجلس در این جلسه معتقد بودند که دولت طبق قانون، حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را افزایش نداده و قانون را اجرا نکرده است.

آصفری اظهار کرد: بسیاری از نمایندگان در این جلسه غیرعلنی اصرار داشتند که باید به میزان شاغلین تأمین اجتماعی، افزایش حقوق برای بازنشستگان نیز انجام شود، نمایندگان مجلس نسبت به این موضوع نیز گلایه داشتند و گفتند که اگر دولت این مصوبه را اصلاح نکند، مجلس نیز از طریق مراجع قانونی و ابزارهای خودش، این مصوبه را ابطال خواهد کرد و مسیر ابطال این مصوبه دنبال خواهد شد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار