با چقدر پول می شود آپارتمان ۷۰ متری شمال تهران خرید!

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۷۰ متری شمال تهران خواهیم‌ پرداخت.

با چقدر پول می شود آپارتمان ۷۰ متری شمال تهران خرید!

به گزارش زنهار، با وجود قیمت بالای مسکن در مناطق شمالی تهران مثل تجریش، الهیه، ولنجک، زعفرانیه و... ، یک‌سری افراد این محله‌ها را برای خرید و سکونت یا سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند. در صورت داشتن بودجه کافی، خرید مسکن در این مناطق به دلایل مختلفی مثل آب و هوای پاک و خنک، دسترسی به مراکز خرید لوکس و همچنین واحدهایی با امکانات کامل، به انتخابی وسوسه‌انگیز تبدیل می‌شود. برای آگاهی از محدوده قیمت مسکن در این مناطق با ما همراه باشید.

ارزش آپارتمانی ۷۵ متری در ولنجک که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۹ میلیارد تومان است. همچنین واحدی ۷۱ متری که ۲۷ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۷ میلیارد تومان دارد.

برای خرید واحدی نوساز در زعفرانیه با متراژ ۷۵ متر و ۲ اتاق خواب، به سرمایه‌ای معادل ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیاز دارید. همچنین بودجه لازم‌ برای  واحدی نوساز با متراژ ۶۵ متر و ۱ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۹ میلیارد تومان‌ است.

آپارتمانی در الهیه با متراژ ۶۸ متر و گذشتن ۱۰ سال از ساخت آن و ۱ اتاق خواب، در روز های گذشته ۵ میلیارد و ۹۹۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی ۷۳ متری در فرمانیه که ۱۱ سال از ساختش گذشته باشد و ۲ خوابه باشد، قیمتی معادل ۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

ارزش واحدی در تجریش با متراژ ۷۰ متر‌ و ۹ سال همراه با ۲ اتاق خواب، مبلغی معادل ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار