بیت کوین اوج گرفت

قیمت بیت‌کوین بعد ۲۰ روز از ۳۱ هزار دلار عبور کرد. اتریوم به مرز دو هزار دلار رسید و بازدهی روزانه کاردانو نزدیک ۲۰ درصد ثبت شد

بیت کوین اوج گرفت

به گزارش زنهار، بیت‌کوین امروز سه‌شنبه ۱۰ خرداد بالاتر از مرز ۳۱ هزار دلار معامله شد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز با رشد هزار و ۴۰۰ دلاری که معادل ۴.۵ درصد است، به ۳۱ هزار و ۶۹۰ دلار رسید. حالا بعد ۲۰ روز شاهد عبور قیمت این ارز دیجیتال از مرز ۳۱ هزار دلار هستیم و برخی از تحلیلگرانی که به آینده بیت‌کوین خوشبین هستند، می‌گویند هدف بعدی این ارز دیجیتال در کوتاه‌مدت محدوده ۳۶ یا ۳۷ هزار دلار است. همزمان با آغاز روند صعودی بیت‌کوین، اتریوم بعد یک هفته به مرز دو هزار دلار رسید و کاردانو بازدهی روزانه ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۳۱ هزار و ۶۹۰ دلار

 قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۰ خرداد بالاتر از مرز ۳۱ هزار دلار قرار داشت. قیمت بیت‌کوین صبح امروز ۳۱ هزار و ۶۹۰ دلار بود و درقیاس با صبح دیروز هزار و ۴۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. رشد قیمت بیت‌کوین در شبانه‌روز گذشته تقریبا معادل ۴.۵ درصد محاسبه می‌شود.

بیشترین قیمت بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۳۱ هزار و ۸۱۵ دلار بوده است و رقم ۳۰ هزار و ۳۰۵ دلار را باید کمترین سطح آن در این مدت بدانیم. ارزش فعلی بیت‌کوین بیشترین قیمت این ارز دیجیتال از ۲۰ اردیبهشت محسوب می‌شود و حالا احتمال شکل‌گیری روند صعوی بیت‌کوین وجود دارد. حجم کل بازار بیت‌کوین صبح امروز به ۶۰۴ میلیارد و ۸۲۸ میلیون دلار رسید و از میزان تسلط این ارز دیجیتال به کل بازار معادل ۴۴ درصد برآورد می‌شد.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۹۹۰ دلار

قیمت اتریوم به مرز دو هزار دلار نزدیک شد. قیمت اتریوم امروز سه‌شنبه ۱۰ خرداد هزار و ۹۹۰ دلار به‌ثبت رسید که این رقم نسبت به دیروز رشد ۱۱۵ دلاری ارزش این ارز دیجیتال را نشان می‌داد. به‌این ترتیب بازدهی روزانه اتریوم به شش درصد رسید. البته اتریوم در شبانه‌روز گذشته رقم دو هزار و سه دلار را به‌عنوان بالاترین سطح خود تجربه کرده است و کمترین قیمت آن هزار و ۸۷۳ دلار بوده است.

حجم کل بازار اتریوم حدود ۲۴۱ میلیارد و ۸۲ میلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم برابر با ۱۷.۵ درصد از سهم کل بازار محسوب می‌شود. قیمت لحظه‌ای اتریوم صبح امروز با قله تاریخی این ارز دیجیتال تقریبا ۵۹ درصد فاصله داشت. روز ۱۹ آبان پارسال قیمت اتریوم به چهار هزار و ۸۵۱ دلار رسیده بود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

قیمت کاردانو امروز سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. قیمت لحظه‌ای کاردانو امروز ۰.۶۲۸ دلار بود و دیروز این ارز دیجیتال را ۰.۵۱۵ دلار معامله می‌کردند. ظرف ۲۴ ساعت قیمت کاردانو ۰.۱۱۳ دلار رشد داشته و حالا بازدهی هفتگی کاردانو به ۲۴ درصد رسیده است. چون سه‌شنبه هفته قبل قیمت کاردانو ۰.۵۲۱ دلار بود.

قیمت دوج‌کوین صبح امروز ۰.۰۸۷ دلار بود و ارزش آن افزایش ۳.۵ درصدی را در شبانه‌روز گذشته تجربه کرد. دیروز قیمت دوج‌کوین ۰.۰۸۴ دلار بود و حجم معاملات روزانه دهمین ارز دیجیتال مهم بازار به ۷۱۰ میلیون و ۱۰۴ هزار دلار رسید. با این حال اوضاع برای سرمایه‌گذاران ترون در ۲۴ ساعت گذشته مناسب نبوده است. قیمت ترون در این مدت ۳.۵ درصد ریخته و از ۰.۰۸۳ دلار به ۰.۰۸۰ دلار رسیده است. قیمت شیبا نیز بدون تغییر روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی مانده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار