قیمت مرغ گرم یکشنبه 10خرداد ۱۴۰۱

قیمت مرغ گرم امروز یکشنبه (۱۰ خرداد ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. هر کیلو مرغ کامل تازه چقدر است؟

قیمت مرغ گرم یکشنبه 10خرداد ۱۴۰۱

به گزارش زنهار، قیمت مرغ گرم در ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ به شرح زیر است (قیمت‌ها به تومان از سایت تحلیل بازار) :

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۶۳,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۶۸,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۷۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۷۸,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۷۶,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۷۰,۰۰۰

بال کبابی ساده – بدون نوک بال

۵۷,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۴۴,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۵۱,۰۰۰

فیله مرغ

۹۹,۷۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۲۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۹۱,۲۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۹۱,۲۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۷,۰۰۰

جگر مرغ

۱۳,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۸,۰۰۰

پای مرغ

۷,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۷۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۶۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۸۹,۰۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه ای(پوشش کیسه نایلونی)

۵۵,۵۰۰

خرید مرغ و تخم‌مرغ تضمین شد

«سید جواد ساداتی نژاد» در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با بیان اینکه مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها کار بزرگی است که دولت برای اصلاح ساختار اقتصادی کشور آغاز کرده است، افزود: این طرح با اهمیت است و ارزش‌های میان‌مدت و بلندمدت زیادی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این که گام اول این طرح مصرف‌کننده بوده و به اتمام رسیده است، یادآور شد: وارد اجرای گام دوم یعنی حمایت از تولیدکنندگان شده‌ایم.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی در کنار تولیدکنندگان مشمول طرح مذکور است، عنوان کرد: مسائل و مشکلات باید روزانه و ساعتی رصد و حل‌وفصل شود.

ساداتی نژاد با تاکید بر تسریع پرداخت تسهیلات طرح مذکور به تولیدکنندگان مشمول افزود: بانک کشاورزی وظیفه بسیار مهمی در این زمینه دارد که امیدواریم سربلند باشد.

وی با بیان اینکه نماینده جهاد کشاورزی استان‌ها و شهرستان‌ها باید در بانک کشاورزی حضور داشته باشد، تصریح کرد: باید نماینده جهاد کشاورزی استان در شعبات بانک کشاورزی رصد و مسائل مربوطه را لحظه‌ای رفع کنند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: چک برگشتی، معوقات، دیون گذشته و ارزیابی وثایق به‌هیچ‌عنوان نباید مانع پرداخت تسهیلات به تولیدکنندگان مشمول باشد.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه نقش زنجیره‌های پرورش طیور در مدیریت چالش‌های احتمالی دارای اهمیت بالایی است، گفت: زنجیره‌ها می‌توانند واحدهای پرورش‌دهنده خرد را ذیل خود مدیریت و ساماندهی کنند.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه زنجیره‌ها هر مشکلی داشته باشند، وزارت جهاد کشاورزی آن را حل خواهد کرد، گفت: وزارت جهاد کشاورزی خرید گوشت مرغ و تخم‌مرغ زنجیره‌ها را ضمانت می‌کند.

وی بیان کرد: سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های کشور از ظرفیت صندوق‌های سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی ازجمله صندوق طیور برای تامین مالی تولیدکنندگان استفاده کنند.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه تصریح کرد: رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌های کشور نسبت به مقابله با کاهش طول دوره پرورش طیور و کاهش جوجه ریزی مزارع پرورش کوشا باشند.

ساداتی نژاد با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت واحدهای پرورش طیور استفاده شود، گفت: واحدهای پرورش‌دهنده طیور می‌توانند با نظر خود نسبت به افزایش جوجه ریزی بیش از تعداد تعیین شده در پروانه خود اقدام کنند.

به گفته وزیر جهاد کشاورزی، مرغداری‌های فاقد مجوز نیز به‌صورت موقتی طی یک دوره با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان و همچنین با هماهنگی سازمان دامپزشکی کشور و معاونت دام این وزارتخانه می‌توانند جوجه ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: در صورت جوجه ریزی، مرغداری فاقد مجوز که به‌صورت موقت مجوز دریافت کرده‌اند، می‌توانند از تسهیلات در حال ارایه استفاده کنند.

وزیر جهاد کشاورزی، معاونت امور تولیدات دامی را مامور رسیدگی به مشکلات پرورش دهندگان بوقلمون، شترمرغ، آبزیان و سایر ماکیان کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار