وام 120 میلیون تومانی برای این افراد+ جزییات

بانک رسالت در قالب پرداخت وام قرض الحسنه 120 میلیون تومانی «ایساکو کارت» از خدمات گیرندگان شرکت ایساکو حمایت می‌کند. این بانک اخیرا اعلام کرده که به تاکسیرانان هم وام ایساکو کارت را ارائه می‌دهد.

وام 120 میلیون تومانی برای این افراد+ جزییات

به گزارش زنهار؛  این بانک اخیرا با هدف توسعه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، با سازمان تاکسیرانی شهر تهران تفاهم نامه‌ای را امضا کرده است. براساس این تفاهم نامه به تاکسی داران در قالب‌های مختلف مثل ایساکو کارت، تسهیلات پرداخت می‌شود. طبق توافق نامه قبلی بانک رسالت و شرکت ایساکو، کلیه خدمات گیرندگان از ایساکو امکان استفاده از این وام را دارند.

بر اساس اعلام بانک رسالت، ایساکو کارت در کلیه عاملیت‌ها و نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو سراسر کشور به منظور تامین قطعات اصلی و خدمات خودرویی ارائه می‌شود. حداکثر مبلغ این وام 120 میلیون تومان بوده و مدت زمان بازپرداخت آن 6 ماه است. افرادی که مایل به دریافت تسهیلات طرح ایساکو هستند باید افتتاح حساب داشته باشند. سپس نوبت به اعتبارسنجی متقاضیان وام است و بعد از آن هم ایساکو کارت برای آن‌ها صادر می‌شود. تمامی این مراحل به صورت غیرحضوری و آنلاین اتفاق خواهد افتاد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار