دهک یارانه خانوار خود را ببینید +عکس

جدولی منتشر شد که نشان می‌داد هر کدام از افراد جامعه در کدام دهک درآمدی قرار دارند.

دهک یارانه خانوار خود را ببینید +عکس

به گزارش زنهار؛ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مسئول شناسایی دهک‌ها و دهک‌بندی افراد جامعه است. این وزارتخانه جدول جدید دهک‌بندی درآمدی را هنوز منتشر نکرده است. اما پیش از این جدولی منتشر شد که نشان می‌داد هر کدام از افراد جامعه در کدام دهک درآمدی قرار دارند.

دهک یارانه خانوار خود را ببینید/جدول درآمدی خانوارها اعلام شد!

 

بر این اساس افرادی که بین یک تا ۲ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان درآمد دارند، جزو دهک اول تا سوم هستند. افرادی که درآمد ماهانه آنها بالای ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، جزو دهک دهم هستند. درآمد افرادی که بین ۳ تا ۱۰ میلیون است، جزو دهک‌های چهارم تا نهم محسوب می‌شوند.

شرایط حذف از دریافت یارانه

افرادی که به یارانه های اختصاص یافته اعتراض دارند، می توانند اعتراضات خودر را از طریق hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند یا با مرکز پاسخگویی تلفنی آن وزارتخانه به شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

وزیر کشور هم گفت: مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و روغن اقلامی است که قیمت آن با هدفمند شدن یارانه‌ها و تغییر نحوه تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی تغییر پیدا خواهد کرد.

ضمنا افرادی که به یارانه های اختصاص یافته اعتراض دارند، می توانند اعتراضات خودر را از طریق hemayat.mcls.gov.ir ثبت کنند یا با مرکز پاسخگویی تلفنی آن وزارتخانه به شماره ارتباطی ۶۳۶۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

همت قلی‌زاده، کارشناس اقتصادی درباره شرایط دریافت یارانه معیشتی نوشت:

اگر حداقل یکی از شرایط زیر را دارید استحقاق دریافت کمک حمایت معیشتی نمی شوید.

یعنی ۷۲ میلیون نفر (۲۳ میلیون سرپرست خانوار) که به حسابشان یارانه واریز شده هیچکدام از شرایط زیر را ندارند؟

حتما شرایط رو نگاه کنید اعداد کمی عجیب و غریب است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار