وام بازنشستگان سال ۱۴۰۱ چقدر افزایش می‌یابد؟

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی از افزایش سقف وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان در سال جاری خبر داد.

وام بازنشستگان سال ۱۴۰۱ چقدر افزایش می‌یابد؟

به گزارش زنهار؛ احمد اسفندیاری معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان این سازمان، اظهار کرد: بنا بر تصمیم اخذ شده رقم وام بازنشستگان از 7 میلیون به 10 میلیون تومان در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام و زمان پرداخت وام قرض‌الحسنه 10  میلیون تومانی به بازنشستگان، تصریح کرد: بازنشستگان می‌توانند از طریق دفاتر کانون بازنشستگی در استان‌های مختلف نسبت به ثبت‌نام خود و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

معاون فرهنگی،‌ اجتماعی و امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی، گفت: البته به‌زودی سایتی از سوی سازمان تامین اجتماعی جهت ثبت‌نام بازنشستگان در ارتباط با وام قرض‌الحسنه اعلام خواهد شد و بازنشستگان از این طریق هم می‌توانند نسبت به ثبت‌نام وام اقدام کنند.

اسفندیاری در رابطه با تعداد بازنشستگان دریافت‌کننده وام قرض‌الحسنه، گفت: سازمان تامین اجتماعی محدودیتی برای ثبت‌نام ندارد و امسال 500 هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره ببرند.

وی گفت: پس از ثبت‌نام بازنشستگان در دفاتر کانون بازنشستگی و به‌زودی از طریق سایت ذکر شده؛‌ این افراد جهت دریافت وام خود به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار