این افراد یارانه 350 هزارتومانی دریافت می‌کنند

حسینی گفت: دولت در همین دوره زمانی با حجم مشکلات مجبور به پرداخت یارانه است. در حالی که نزدیک ۴۰ میلیون نفر از مردم به کمک‌های معیشتی و یارانه‌ای برای ادامه زندگی نیازمند هستند و باید کمک‌ها بر این جمعیت متمرکز باشد.

این افراد یارانه 350 هزارتومانی دریافت می‌کنند

به گزارش زنهار؛ عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و دبیر کل پیشین اتاق ایران و عراق در کلاب‌هاوس با این موضوع که آیا دولت رییسی یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی را زیاد خواهد کرد؟ گفت: برای عبور از وضعیت خطرناک امروز گزینه‌های محدودی را در پیش رو داریم که یکی از آن‌ها تکیه بر برجام و آشتی با دنیاست. در این صورت پول نفت وارد کشور می‌شود و مشکلات تاحدی پوشش داده خواهد شد چرا که می‌توانیم امیدواریم باشیم از محل درآمد نفت نگرانی مردم کم شود و نگاه به آینده اصلاح شود.

 او نتیجه گیری کرد در این صورت با بهبود نگاه مردم به آینده از موج مهاجرت کاسته خواهد شد و گفت: اگر نتوانیم مساله برجام را حل کنیم باید به شدت درآمد مالیاتی را از طریق دریافت مالیات بر ثروت و ارث و خودرو و مسکن و … افزایش دهیم که این اقدام بی‌تردید نارضایتی ایجاد می‎کند، اما بازی دیگر دولت، هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت حامل‌های انرژی است.

وی تاکید کرد: در دو سال گذشته قیمت گاز در دنیا دو برابرشد، اما در ایران گاز را مفت به پتروشیمی‌ها و مردم می‌دهیم طبیعی است که عملا به بن بست می‌رسیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار