پیش‌بینی میان مدت قیمت بیت کوین

بیت کوین (BTC) در یک نقطه قیمت تاریخی مهم برای دارندگانش قرار دارد و باید دید که در روزهای آتی چه خواهد کرد. با نزدیک شدن به تعطیلات ماهانه و آماده شدن کشورهای مختلف برای تعطیلات ماه می، معامله‌گران در حال ترسیم سناریوها و گزینه‌های پیش روی هستند.

پیش‌بینی میان مدت قیمت بیت کوین

به گزارش زنهار؛ در حالی که مفسران بازار بیت کوین به ندرت در مورد یک نکته اتفاق نظر دارند، اما اکنون همگی بر این باورند که ماه آینده ماه نوسان قیمت خواهد بود. با توجه به تعطیلات آخر هفته، این نوسانات می‌تواند با کمبود حجم معاملات به دلیل تعطیل بودن بازارها در آخر هفته تشدید شود.

با این حال در صورت مشارکت کلان معامله‌گران، بازهم به نظر می رسد که وضعیت به نفع خریداران بیت کوین نیست. این نکته زمانی تقویت می‌شود که بدانیم در تاریخ 29 آوریل، اکثر شاخص‌های اصلی بازارهای مالی، به استثنای چین، در بازه نزولی قرار گرفته‌اند.

البته جفت ارز BTC/USD تاکنون موفق شده است که خود را از سقوط به زیر سطح 37500 دلاری حفظ کند، اما به گفته برخی تحلیل‌گران این اتفاق خیلی دوام نخواهد داشت.

تمرکز اصلی معامله‌گران روی سطح قیمتی 35000 دلار است

جردن لیندز، بنیانگذار شرکت تجاری JCL Capital، سطح 35000 دلار را به عنوان یکی از دو سطح تکنیکال بسیار مهم معرفی کرده است. به گفته وی تنها سطوح قیمتی که اکنون در بیت کوین مهم هستند سطح  حمایت کانال قیمتی 35000 دلار و سطح 38 هزار دلار است.

اگر افت قیمت به زیر سطح حمایتی 35000 دلار محقق شود، بیت کوین به بدترین سناریوی هفته گذشته که کف 30000 دلاری معرفی شده بود نزدیک خواهد شد. این کف نهایی احتمالا تا ماه ژوئن توسط قیمت لمس خواهد شد.

این در حالی است که تحلیل‌های خوش بینانه‌ای هم وجود دارد. جردن لیندزی استدلال می‌کند که اجتناب از سقوط به زیر سطح 37000 دلار، بیت کوین را در موقعیت قوی تری قرار می‌دهد. وی در تاریخ 30 آوریل  در توییتی نوشت که اگر بتوانیم سطح 37000 دلار را نگه داریم، صعود قیمت ممکن خواهد شد.

او بر این باور است که حفظ بازه 36 تا 37 هزار دلار سناریوی صعودی را قدرت می بخشد. شایان ذکر است که در زمان نگارش این خبر، نمودار بیت کوین به دلار بر روی قیمت 37600 دلار در حال نوسان است.

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار