قیمت بلیت مسابقات ایران در جام جهانی مشخص شد

ثبت نام فدراسیون فوتبال برای فروش سهمیه بلیت بازی‌های ایران از صبح امروز با قیمت‌های ۲ تا ۶ میلیون تومان آغاز شد.

قیمت بلیت مسابقات ایران در جام جهانی مشخص شد

به گزارش زنهار؛ فدراسیون فوتبال در آغاز ثبت نام برای خریداری بلیت‌های جام جهانی قطر خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: «پیرو اطلاعیه‌های قبلی در خصوص قرعه کشی خرید بلیت مسابقات تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، ثبت نام از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۴ اردیبهشت آغاز شده و طبق برنامه در سامانه ticket.ffiri.ir تا ساعت ٢٤ روز سه شنبه ٦ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

با توجه به تماس های مکرر و سوالات مطرح شده بدین‌وسیله لازم است مواردی به استحضار علاقه‌مندان رسانده شود:

۱- افرادی که به شکل گروهی یا انفرادی موفق به ثبت نام خواهند شد تنها یک بار این امکان را در اختیار خواهند داشت و امکان تکرار ثبت نام برای یک کاربر (سرگروه یا زیرمجموعه) به صورت گروهی یا انفرادی به هیچ وجه وجود ندارد.

۲- قیمت بلیت‌ها به ترتیب ۲۵۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ ریال قطر به ترتیب در درجه های ۳، ۲ و ۱ بر اساس قیمت روز تبدیل ریال قطر به ریال ایران محاسبه و مبلغ نهایی به برندگان قرعه کشی جهت پرداخت در مهلت معین اعلام خواهد شد.

۳- با توجه به ثبت نام همزمان برخی از علاقه‌مندان در سایت فیفا و سامانه فدراسیون فوتبال، اسامی برندگان قرعه کشی سامانه فدراسیون از سایت فیفا حذف خواهد شد و تنها می توانند بلیت خود را از همین طریق دریافت کنند.

۴- تقدم و تاخر در ثبت نام تاثیری در افزایش یا کاهش شانس علاقه‌مندان در قرعه کشی نخواهد داشت و ثبت نام تا پایان مهلت مقرر طبق اعلام قبلی و بدون محدودیت ادامه خواهد داشت.

۵- با توجه به استقبال قابل توجه صورت گرفته همانطور که پیش از این اعلام شد اولویت قرعه‌کشی با داوطلبانی است که جهت خرید بلیت هر سه مسابقه تیم ملی ایران در این مرحله اقدام کرده‌اند.»

براساس این گزارش، هر ریال قطر در بازار ایران، امروز (یکشنبه ۴ اردیبهشت) ۷۶۴۰ تومان ارزش دارد که بر همین اساس، قیمت هر بلیت بازی ایران بر اساس درجه بندی از یک تا سه به ترتیب، ۶ میلیون ۱۱۲ هزار تومان، ۴ میلیون ۵۸۴ هزار تومان و یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان است. به گفته فدراسیون فوتبال تاکنون استقبال زیادی از بلیت فروشی شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار