قیمت روز خودروهای داخلی/ قیمت پرطرفدارترین خودروی ایرانی‌ها سرسام‌آور شد

امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ بازار خودرو پس دو روز پیاپی رشد قیمت، با نزولی شدن نرخ دلار استپ کرد.

قیمت روز خودروهای داخلی/ قیمت پرطرفدارترین خودروی ایرانی‌ها سرسام‌آور شد

  

به گزارش زنهار؛ ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز پرتیراژهای ایران خودرو در کنار سایپایی ها بدون تغییر قیمت گذاری شدند. تثبیت قیمت خودرو در حالی صورت گرفت که طی روزهای اخیر بازار خودرو به دفعات شاهد رشد قیمت بود و به گفته فعالان بازار خودرو در صورتی که تغییر خاصی رخ ندهد بازار به نوسان اندک خود ادامه خواهد داد.

مسکوت ماندن مذاکرات و خروج آن از بن بست یکی از عواملی است که می تواند بازار را بار دیگر تغییر دهد. از سوی دیگر در صورتی که شنیده ها در خصوص احتمال باز شدن واردات ۷۰ هزار دستگاه خودرو شاهد تغییراتی در بازار خودرو خواهیم بود، در غیر این صورت بازار با روال کنونی پیش خواهد رفت.

از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی»، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتور EF۷ » هم امروز ۳۲۰ میلیون تومان در بازار عرضه شد. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» هم بدون تغییر ۳۲۱ میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» امروز بدون تغییر در بازار ۳۳۲ میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» هم تغییر قیمت نداشت و ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله شد. «دنا پلاس توربو اتومات» نیز بدون تغییر ۴۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان خانواده پژو ۲۰۷ نیز شاهد تغییر قیمت نبودیم و امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» ۳۸۶ میلیون تومان در بازار دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» هم در بازار به ۳۹۷ میلیون تومان باقی ماند.

سمند ۳۲۱ میلیون تومان شد/ آخرین قیمت دنا، رانا و پژو

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار