قیمت دلار کاهشی شد

صبح امروز درحالیکه خبرانجام توافقات پیرامون آزادسازی بخشی از منابع ایران توسط سخنگوی وزارت امورخارجه منتشر شد، دلار در اولین معاملات با نرخ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان معامله شد اما در ادامه با اندکی افزایش به ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

قیمت دلار کاهشی شد

به گزارش زنهار؛ قیمت دلار از ابتدای هفته متاثر از انتشار اخباری حاکی از تکذیب خبر آزادسازی دارایی ۷ میلیارد دلاری ایران توسط سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا و همچنین افزایش ابهامات در رابطه با مذاکرات وین و  نشر اخباری مبنی بر احتمال عدم حذف نام سپاه پاسداران از لیست سازمان‌های تروریستی جهش یافت، به طوریکه روز گذشته معاملات را با قیمت ٢٧ هزار و ۸۴۰ تومان به پایان برد. این اسکناس معاملات صبح امروز را متاثر از اعلام انجام گیری توافقات پیرامون آزادسازی بخشی از منابع ایران و اخبار ضد و نقیض سیاسی پیرامون توافقات با امریکا  با اندکی افزایش‌ با نرخ ۲۷ هزار و ۹۰۰ تومان معاملات را آغاز کرد اما در ادامه با اندکی افزایش به نرخ ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان رسید. 

کانون صرافان نیز دلار را ٢۵ هزار و ۲۳۰ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ۴۹۷ تومان برای فروش قیمت‌گذاری کرده است. این کانون در روز گذشته، قیمت دلار را ۲۵ هزار و ۲۴۶ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ۵۲۶ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز کاهش اندکی در قیمت خرید ان را نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴۱۳ تومان برای خرید و ۲۸ هزار و ۷۳۹ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۳۷۶ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۷۱۹ تومان برای فروش قیمت خورده بود افزایش اندکی را در قیمت آن نشان می‌دهد.

همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ۴۳۶ تومان برای فروش و ٢۵هزار و ۱۸۳ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ۴۳۳ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ۱۸۰ تومان برای خرید قیمت خورده بود که اندکی افزایش قیمت را نشان می‌دهد.

یورو نیز در این صرافی، ۲۸هزار و ۶۵۱ تومان برای فروش و ٢٨ هزار و ۳۶۶ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت آن در روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۶۴۲ برای فروش و ۲۸ هزار و ۳۵۷ برای خرید افزایش قیمت اندکی داشته است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار