قیمت احتمالی نهضت ملی مسکن اعلام شد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: میانگین قیمتی که برای واحدهای نهضت ملی مسکن محاسبه کردیم فراتر از متری ۴.۵ میلیون تومان است، اما ملاک عمل، نرخی است که با پیمانکار توافق می‌شود؛ مسلما برای بلوکهای ۶ طبقه به بالا کمتر از متری ۶ تا ۶.۵ میلیون تومان تمام نمی‌شود.

قیمت احتمالی نهضت ملی مسکن اعلام شد

به گزارش زنهار؛ اکبر نیکزاد گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن که توسط بنیاد مسکن احداث می‌شود انواع مختلفی دارد. به طور مثال در زاهدان و ایلام بلوک‌های ۱۰ طبقه احداث می‌کنیم و در شهربابک دو طبقه است.

وی افزود: طبیعتاً هر چه تعداد طبقات افزایش پیدا کند قیمت تمام شده بالا می‌رود. قابلیت ساخت میانگین قیمتی که ما حساب کردیم متری ۴.۵ میلیون تومان نیست و فراتر خواهد بود ولی ملاک ما قراردادی است که با پیمانکار منعقد می‌کنیم.

نیکزاد تاکید کرد: آنچه مسلم است این که هزینه ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای بلوک‌های ۶ طبقه و بیشتر کمتر از متری ۶ تا ۶.۵ میلیون تومان تمام نمی‌شود.

رئیس بنیاد مسکن در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چه تعداد واحد در سال جاری توسط بنیاد افتتاح خواهد شد گفت: حدود ۶۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن شهری توسط بنیاد مسکن در حال ساخت است که ۵۱۹۴ واحد سال گذشته تحویل شد مابقی نیز بین ۱۸ تا ۲۴ ماه تکمیل می‌شود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار