وعده دولت درباره قیمت بنزین

جواد اوجی از اتفاقات ویژه‌ای که در سال ۱۴۰۰ افتاد و همین‌طور برنامه سال‌های آتی گفت و خبر داد که برای سال ۱۴۰۱ هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای بنزین نخواهیم داشت.

وعده دولت درباره قیمت بنزین

به گزارش زنهار؛ صنعت نفت کشور این روزها شرایط ویژه‌ای دارد. از یک سو با شدیدترین تحریم‌های نفتی مواجه است و از سوی دیگر هر ماه افزایش صادرات نفت را تجربه می‌کند و جالب‌تر اینکه همین مساله بر روند مذاکرات وین نیز اثر ویژه‌ای داشته است.

به طوری که وزیر نفت دولت  بیان می‌کند: «صنعت نفت ایران در این مدت به مذاکرات وین بی‌اعتنا بوده و منتظر نتیجه مذاکرات نمانده است؛ اما همین بی‌اعتنایی بر روند مذاکرات تأثیر گذاشته است. آنها مهم‌ترین قسمت صنعت نفت را نشانه گرفته بودند و اگر کاهش تولید و صادرات نفت و همین‌طور کاهش درآمدهای نفتی رقم می‌خورد و از این‌جا امید می‌دیدند؛ احساس می‌کردند که به خواسته‌شان رسیده‌اند و مطمئن باشید آن زمان هیچ وقت به این مذاکرات تن نمی‌دادند.»

جواد اوجی، وزیر نفت از اتفاقات ویژه‌ای که در سال 1400 افتاد و همین‌طور برنامه سال‌های آتی می‌گوید. در همین حال خبر می‌دهد که برای سال 1401 هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای بنزین نخواهیم داشت و برای مشترکان پرمصرف گاز نیز باز هم افزایش تعرفه‌ها رقم خواهد خورد. 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار