بهشت زهرا به این افراد قبر رایگان می‌دهد!

بنابر اعلام مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س)، گران‌ترین قبر به فروش رسیده در این سازمان در سال گذشته، ۲۵ میلیون تومان بود.

بهشت زهرا به این افراد قبر رایگان می‌دهد!

به گزارش زنهار، مدیرعامل سازمان بهشت حضرت زهرا (س) قیمت گران‌ترین قبر به فروش رسیده در این سازمان را در سال ۱۴۰۰ رقمی معادل ۲۵ میلیون تومان اعلام کرد.

 

سعید غضنفری درباره دزدی‌های اخیر داخل بهشت زهرا به‌رغم راه‌اندازی انتظامات سنگ قبر اظهار کرد: ماموریت انتظامات سنگ تنها در زمینه نظارت بر نصب سنگ‌ها و جلوگیری ازعدم نصب سنگ‌های غیرقانونی است. البته در این مدت آموزش دژبان‌ها را هم در دستور کار داشتیم.

 

او تصریح کرد: نیروهای دژبان و انظباط شهری سازمان بهشت حضرت زهرا (س) برای جلوگیری از سرقت‌های خرد و پاره‌ای از قانون‌شکنی‌ها به صورت ۲۴ساعته مشغول فعالیت هستند.

 

وی افزود: با توجه به مساحت بالای بهشت زهرا که ۵۵۰ هکتار را شامل می‌شود و همچنین محدودیت نیروی انسانی وقوع چنین اتفاقاتی دور از انتظار نیست.

 

غضنفری همچنین توضیح داد: فروش قبر در این سازمان فقط به‌طور رسمی و از طریق مراجعه به پذیرش عروجیان امکان‌پذیر بوده و در صورت دفن قابل واگذاری است.

 

برای هر شهروند قبر رایگان موجود است

 

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا در عین حال تاکید کرد: در بهشت زهرا برای هر شهروند یک قبر رایگان موجود است و برای امور تدفین در اختیار خانواده متوفی قرار می‌گیرد.

 

منبع: ایلنا

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار