یک خبر بد برای مالکین خودروهای خارجی/ امحا می‌شوند

رییس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: آماده عرضه ۲ هزار و ۳۰۰ خودرو تملیکی در بورس کالا و امحای فنی ۴۲ خودرو آمریکایی هستیم.

یک خبر بد برای مالکین خودروهای خارجی/ امحا می‌شوند

به گزارش زنهار از ایرنا، عبدالمجید اجتهادی گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ خودرو با قدرت موتور‌های متفاوت در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی وجود دارد؛ تعدادی از آن‌ها که آمریکایی هستند، طبق مصوبه عرضه کالا‌های تملیکی در بورس کالا، مقرر شده که امحای فنی شوند.

 

او می‌گوید: به دستگاه‌های مختلف که مسیول این کار هستند، اعلام کرده ایم که به محض هماهنگی از سوی آن‌ها، آمادگی لازم از سوی سازمان اموال تملیکی برای امحای فنی وجود دارد. در مورد خودرو‌هایی هم که مشکل فروش ندارند، پس از دریافت مصوبه دولت در این خصوص، عرضه در بورس کالا برای فروش در مناطق آزاد از سوی سازمان اموال تملیکی انجام خواهد شد.

 

اجتهادی پیش تر تعداد خودروهای آمریکایی آماده امحای فنی را ۴۲ عدد اعلام کرده بود که پس از امحا، در اختیار دانشگاه‌های فنی قرار خواهند گرفت.

 

اواسط آذر پارسال، جواد جهرمی معاون عملیات و نظارت بر بازار بورس کالای ایران، در خصوص عرضه خودرو در بورس کالا اعلام کرده بود که وزیر اقتصاد در نامه‌ای دستور فروش خودرو‌های خارجی دپو شده سازمان اموال تملیکی در بورس کالا را صادر کرده است. 

 

گمرک، خودرو‌های لوکس بلاتکلیف باقی مانده از سال ۹۷ را به سازمان اموال تملیکی واگذار کرده بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار