این وام بدون سود پرداخت می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش تسهیلات بافت فرسوده به ۶۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت ۱۵۰ میلیون تومان از این تسهیلات بدون سود بانکی است.

این وام بدون سود پرداخت می‌شود

به گزارش زنهار، تسهیلات بافت فرسوده طبق اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی به ۶۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین ۱۵۰ میلیون تومان از این تسهیلات بدون سود بانکی است.

 

محمد آئینی، معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: سقف تسهیلات نوسازی مسکن در بافت فرسوده مبلغ نوسازی بافت فرسوده در چهار شهر مشهد، قم، شیراز و تهران و در محدوده حرم امام رضا (ع)، حرم حضرت معصومه (ع)، حرم شاهچراغ (ع) و حرم حضرت عبدالعظیم (ع) تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان رسیده است که ۱۵۰ میلیون تومان از وام تمامی متقاضیان بدون سود بانکی پرداخت می‌شود.

 

به گفته مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری دریافت وام نوسازی بافت فرسوده نیازی به هیچ گونه سپرده‌گذاری بانکی ندارد.

 

علاوه بر این مالکان می‌توانند از امتیازات دیگری مانند انشعابات رایگان آب، برق و گاز استفاده کنند. همچنین شهرداری برای مجوزهای ساخت و ساز این دسته از مالکان تخفیف‌های ویژه قائل شده است.

 

مالکان مسکن، می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی شرکت بازآفرینی شهری ایران و با وارد کردن کدپستی منزل مسکونی خود از واقع شدن آن در بافت فرسوده استعلام گرفته و برای دریافت تسهیلات نوسازی بافت فرسوده تا سقف ۶۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

 

بیش از ۱۶۰ هزار هکتار بافت ناکارآمد شهری در کشور وجود دارد که در این محدوده پنج میلیون و ۷۰۰ هزار واحد مسکونی فرسوده وجود دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار