خبر خوش برای بازنشستگان/ واریزی‌های جدید در راه است

به نظر می‌رسد دو واریزی دیگر در روزهای باقی مانده از امسال انجام می‌شود، یکی بسته معیشتی نوروز و دیگری عیدی بازنشستگان جامانده است.

خبر خوش برای بازنشستگان/ واریزی‌های جدید در راه است

به گزارش زنهار، اسفند ماه از نظر واریزی، شلوغ‌ترین ماه امسال بود. چرا که عیدی، سود سهام عدالت، دو یارانه نقدی و یارانه معیشتی بنزین از جمله واریزی‌های این ماه بودند.

یارانه معیشتی بنزین در روز ۹ اسفند ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. مبلغ این یارانه برای هر خانوار بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان بود. دومین یارانه نیز یارانه نقدی بود که به مبلغ ۴۵ هزار تومان برای هر نفر در روز ۲۰ اسفند ماه واریز شد.

در این ماه همچنین بسیاری از شاغلین عیدی خود را گرفتند. مبلغ عیدی امسال برای بازنشستگان و کارمندان به صورت ثابت یک میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بود. همچنین مبلغ ۴۰۰ هزار تومان برای متاهلان و مبلغ ۱۵۰ هزار تومان به‌‌ازای هر فررند پرداخت شد.

جدیدترین واریزی نیز به سود سهام عدالت مربوط می‌شود. طی دو روز گذشته سود سهام عدالت بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد. مبلغ این سود برای دارنده سهام ۵۳۲ هزار تومان معادل ۵۷۵ هزار تومان و برای دارنده سهام یک میلیون تومانی نیز یک میلیون و ۸۰ هزار تومان بود.

۲ واریزی تا پایان سال

به نظر می‌رسد دو واریزی دیگر در روزهای باقی مانده از امسال انجام می‌شود، یکی بسته معیشتی نوروز و دیگری عیدی بازنشستگان جامانده.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طراحی بسته معیشتی عید خبر داد و گفت: پرداخت بسته معیشتی عید را با معاون اول رئیس جمهور مطرح کردم و مردم می‌توانند منتظر خبرهای خوب باشند.

خبر خوش وزیر کار احتمالا درباره واریز یارانه جدید برای ایام نوروز است. مانند یارانه نقدی که دولت به مناسبت ۲۲ بهمن برای برخی از مردم واریز کرد یا یارانه معیشتی رمضان که فروردین ماه سال ۱۴۰۰ به حساب برخی از سرپرستان خانوار پرداخت شد.

همچنبن این احتمال وجود دارد که دولت سبد کالا به مردم بدهد. چرا که مساله بسته معیشتی در دولت سیزدهم پیش از این هم مطرح شده بود.

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت عیدی جاماندگان بازنشستگان کشوری با حقوق اسفند ماه خبر داد.

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از صندوق بازنشستگی کشوری و لشگری از واریز حقوق اسفند ماه در روزهای پایانی سال حکایت دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار