جاماندگان از دریافت سود سهام عدالت بخوانند/ به این روش سود سهام را دریافت کنید

مدیر سامانه‌های اطلاعاتی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه روش جدید استعلام سود سهام عدالت را اعلام کرد.

جاماندگان از دریافت سود سهام عدالت بخوانند/ به این روش سود سهام را دریافت کنید

به گزارش زنهار، محمود حسنلو گفت: سهامداران عدالت برای اطلاع از مبلغ واریز سود سهام سال مالی منتهی به اسفند ۱۳۹۹ می‌توانند با ورود به درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه به نشانی www.ddn.csdiran.ir مراجعه کنند.

سهامداران عدالت پس از ورود درگاه یکپارچه ذینفعان بازار سرمایه می‌توانند با کلیک بر گزینه تاریخچه سود سهام عدالت مبلغ سود سهام خود را برای سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ مشاهده کنند.

به گفته حسنلو  سهامداران عدالت می‌توانند علاوه بر روش فوق، با تماس مرکز تماس ۱۵۶۹ داخلی ۱ و تارنمای www.sahamedalat.ir نسبت به واریز سود سهام عدالت خود مطلع شوند.

روز شنبه سود سهام عدالت ۴۳ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۳۳۱ نفر به مبلغ بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان به حساب مشمولان واریز شد.

واریز سود سهام عدالت سال ۹۹ از نخستین ساعات روز گذشته آغاز شد. با گذشت چند ساعت از واریز سود سهام عدالت، بسیاری از مشمولان اعلام کردند هنوز سود سهام خود را دریافت نکرده‌اند.

این انتقادات به واریز نشدن سود سهام عدالت امروز ۲۲ اسفند ماه هم ادامه دارد. اما حالا وزیر اقتصاد از خاتمه واریز سود سهام عدالت خبر داده است.

احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: سهام عدالت دو و نیم میلیون نفر از مشمولان یک میلیون تومانی بوده و یک میلیون تومان سود دریافت کردند. بقیه افراد هم بین ۴۸۰ تا ۵۷۰ هزار تومان سود دریافت کردند.

با اتمام زمان واریز سود سهام عدالت دو سوال مطرح می‌شود. اول اینکه افرادی که همچنان سود سهام عدالت نگرفته‌اند چه کنند؟ دومین سوال این است که چرا سود سهام عدالت برخی از افراد کم واریز شده است؟

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار