یک راه آسان برای دریافت وام بدون ضامن/ جزئیات دقیق

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر اقتصاد و امور دارایی اعلام کرده است: از بهمن ماه امسال تاکنون بانک‌های کشور بیش از ۱۰۰ هزار فقره وام خرد با شرایط آسان به متقاضیان پرداخت کردند.

یک راه آسان برای دریافت وام بدون ضامن/ جزئیات دقیق

به گزارش زنهار، تسهیلات بدون ضامن به طور فراگیر به تمام متقاضیان پرداخت نمی‌شود. بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در مرحله نخست تسهیل در شرایط پرداخت وام به افراد جامعه مقرر شد شاغلان و افراد حقوق بگیر از مجموعه‌های دولتی و بازنشستگان با رده اعتباری (الف و ب) بتوانند از همان بانکی که حقوق خود را دریافت می‌کنند تا سقف ۵۰ میلیون تومان با تایید ذیحسابی و نامه کسر از حقوق و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان با پرداخت یک فقره چک یا سفته تسهیلات دریافت نمایند.

در مرحله دوم پرداخت تسهیلات با شرایط آسان برای شاغلان بخش خصوصی که از رده اعتباری مناسب برخوردار باشند و بدهی به سیستم بانکی نداشته باشند نیز هدفگذاری شده است.

براساس اعلام مقامات وزارت امور اقتصادی و دارایی و شخص وزیر با مدیران بانک‌هایی که از بخشنامه‌ها و دستور‌های وزرات اقتصاد پیرامون ارایه تسهیلات خرد با شرایط آسان استنکاف کنند برخورد می‌شود و سیستم‌های نظارتی بانک ها، بانک مرکزی و وزرات اقتصاد در این رابطه فعال شده و تاکنون چندین مدیر بانک نیز به این دلیل از سمت خود برکنار شده اند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار