پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده/ جدول قیمت‌ها

قیمت خودرو در آخرین ماه سال با ثبات نسبی همراه است. برخی کارشناسان معتقدند قیمت خودرو با هشت دستور رئیس جمهور کاهشی می‌شود.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده/ جدول قیمت‌ها

به گزارش زنهار، قیمت خودرو صفر داخلی در روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ با توجه به آمارها و قیمت روزانه سایت باما با تغیراتی همراه است.

قیمت خودرو صفر داخلی امروز ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ در بازار ایران به شرح زیر است:

خودروی پراید ۱۱۱ به نرخ ۱۸۵ میلیون تومان رسید.

پراید ۱۳۱ نیز به نرخ ۱۷۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

خودروی دنا پلاس اتوماتیک مدل  ۱۴۰۰ در قیمت ۴۸۵ میلیون تومان در بازار خودروی کشور موجود است. اما دنا معمولی به ۳۶۹ میلیون تومان رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

نرخ خودرو تیبا هاچ بک پلاس به نرخ ۲۱۰ میلیون تومان رسید.

پژو ۲۰۶ تیپ دو به قیمت ۲۶۵ میلیون رسید. پژو ۲۰۶ تیپ پنج به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان رسید.

خودرو پژو پارس اتوماتیک به ۴۳۵ میلیون تومان رسید.

تارا اتوماتیک به ۵۵۰ میلیون تومان رسید.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

عماد جعفری، کارشناس بازار خودرو معتقد است با هشت دستور اخیر رئیس جمهور قیمت خودرو در آستانه نوروز کاهش پنج تا ۱۰ درصدی دارد.

او به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به کاهش قیمت دلار خودروهای ایرانی و خارجی ارزان شدند. از سوی دیگر مسکوت ماندن مذاکرات وین نیز باعث عقب‌نشینی سرمایه‌گذاران شده است.

جعفری توضیح داد: هر چند در آستانه نوروز قرار داریم اما خریداران فعلا منتظر نتیجه نهایی مذاکرات هستند. از این‌رو هر چند فروشندگان قیمت را کاهش دادند اما باز خریداران دست نگه داشتند و کسی تمایل به خرید ندارد.

او بیان کرد: البته دستور اخیر رئیس‌جمهور به خودروسازان مبنی بر افزایش عرضه خودرو به بازار قیمت‌ها را با شوک جدیدی رو به رو می‌کند. هر چند برخی مدعی هستند در شرایط تحریم عرضه خودرو به بازار سخت است اما آنقدر خودروهای تولید شده در انبار خودروسازان دپو شده که با عرضه آن به بازار قیمت آن کاهش قابل توجهی می‌یابد.

دیدگاه شما
پربازدیدترین اخبار