رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین در انتظار صدور مجوز هستیم

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه در انتظار صدور مجوز برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به ایران هستیم، گفت: به‌محض صدور مجوزهای پروازی، در کمتر از ۲ یا سه ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم شد.

برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین در انتظار صدور مجوز هستیم

به گزارش زنهار، «محمد محمدی‌بخش» در گفت‌وگویی به آخرین اقدامات انجام شده برای انتقال ایرانیان مقیم اوکراین به ایران اشاره کرد و افزود: بنابه دستور معاون اول رئیس‌جمهوری تمهیدات لازم برای بخش ترابری اتباع ایرانی و مقیم اوکراین انجام و یک فروند هواپیمای جمهوری اسلامی ایران برای تردد این افراد در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه به محض صدور مجوزهای لازم از سوی کشور اوکراین و بخش شروع فعالیت های پروازی این امکان فراهم می شود تا به کی‌یف پرواز کنیم، گفت: در غیر این‌صورت اگر ایرانیان مقیم خود را به مرز کشورهای همجوار برسانند و این امکان را داشته باشیم که به آن کشور تردد داشته باشیم، بلافاصله جابه‌جایی ایرانیان از طریق هوایی انجام خواهد شد.

محمدی‌بخش ادامه‌داد: تمهیدات لازم در جمهوری اسلامی ایران پیش بینی شده است و امیدواریم تا این اقدام را بدون مشکل اجرایی کنیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه هواپیما را از چرخه عملیاتی خود خارج کرده‌ایم و در انتظار صدور مجوز هستیم، گفت: به محض صدور مجوزهای پروازی، در کمتر از ۲ یا ۳ ساعت آماده عملیات پروازی خواهیم شد.

وی خاطرنشان‌کرد: شرط صدور مجوز از نهادهای بین‌المللی است که با رایزنی های انجام شده از طریق وزارت امور خارجه و سفارت ایران و مبادی در حوزه‌های بین المللی به خصوص ایکائو (سازمان بین‌المللی هوانوردی کشوری) دنبال دریافت مجوز هستیم تا پروازها را انجام دهیم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار