موسپیدان این هفته هم عیدی نمی‌گیرند؟

باوجود اینکه وعده‌ها حاکی از پرداخت عیدی بازنشستگان تا پایان هفته بود هنوز عیدی بازنشسته‌ها واریز نشده است.

موسپیدان این هفته هم عیدی نمی‌گیرند؟

به گزارش زنهار؛بازنشستگان چند روزی است که منتظر هستند تا بالاخره عیدی امسالشان پرداخت شود؛ وعده‌ها هم حاکی از پرداخت عیدی تا پایان هفته جاری بود؛ اما این هفته هم در حال تمام شدن است و هنوز بازنشستگان عیدی خود را دریافت نکرده‌اند.

عیدی امسال بازنشستگان چه قدر است؟ 

مطابق با اخباری که منتشر شده عیدی دریافتی امسال بازنشستگان یک میلیون و ششصد هزار تومان خواهد بود؛ اما اگر افراد متاهل باشند چهارصد هزار تومان بیشتر و اگر فرزند داشته باشند به ازای هر فرزند خود ١۵٠هزار تومان دریافت می‌کنند.

عیدی بازنشستگان چه زمانی پرداخت می‌شود؟ 

متاسفانه در این باره پاسخگویی دقیقی وجود ندارد و غالب مسئولین مربوطه در این رابطه اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و یا پاسخگو نیستند.

برای مثال وزیر رفاه در یک مصاحبه پاسخ دقیقی برای این سوال نداشت و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز زمان دقیقی برای پرداخت عیدی مشخص نکرده بود و باوجود گذشت چند روز از مصاحبه قبلی هنوز عیدی واریز نشده و موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز همچنان پاسخگو نیست که عیدی بازنشسته‌ها چه زمانی واریز می‌شود و بازنشسته‌ها همچنان منتظر دریافت پاسخی از مسئولین هستند.

حالا مشخص نیست آیا در ساعات باقی مانده از هفته جاری عیدی بازنشسته‌ها پرداخت می‌شود و یا پرداخت عیدی یک میلیون و ۶٠٠هزار تومانی به هفته بعد موکول شد. پیگیری های اقتتصادآنلاین برای دریافت پاسخی از سوی مسئولین مربوطه همچنان ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار