بررسی عملکرد اسپرت لکسوس IS 500 F 2022/ عکس

IS 500 F Sport به عنوان آخرین نمونه از خودروهای سدان لکسوس معرفی شده است.

بررسی عملکرد اسپرت لکسوس IS 500 F 2022/ عکس

به گزارش زنهار، افرادی که به‌دنبال یک خودروی دیفرانسیل عقب یا دیفرانسیل عقب با تنفس طبیعی V۸ هستند، از این خودرو استقبال خواهند کرد.

 لکسوس اسپرت IS ۵۰۰ F مدل ۲۰۲۲ با موتور ۵.۰ لیتری V۸ عرضه می شود؛ این سدان پرفورمنس دارای ۴۷۲ اسب بخار قدرت و دیفرانسیل عقب است که با قیمت ۵۷ هزار و ۵۷۰ دلار عرضه می شود.

برخلاف IS F اصلی یا حتی نسخه جدیدتر GS F،  این خودرو در نمای بیرونی مانند  IS ۵۰۰ F Sport Performance نشان نمی دهد از یک موتور  V۸ استفاده می کند؛ از جمله امکانات این خودرو چرخ‌های ۱۹ اینچی جدید Enkei است که همگی با رنگ نقره‌ای پوشیده و پره‌ای هستند، جلوپنجره آن از طراحی الماس برخوردار است، یک برآمدگی واضح  روی کاپوت وجود دارد.

بررسی عملکرد اسپرت لکسوس IS 500 F 2022 + تصاویر

افراد زیادی جذب این سدان لوکس می شوند، در مقابل برخی دیگر گلگیر‌های درشت و منحنی‌های دراماتیک مدل‌های قبلی لکسوس F را ترجیح می‌دهند.  رنگ  قرمز این خودرو (۵۹۵ دلار) خیره کننده است و چرخ‌های ۱۹ اینچی فوق الذکر به صورت استاندارد در این IS وجود دارند که به آن موقعیت عالی می‌دهند.

بررسی عملکرد اسپرت لکسوس IS 500 F 2022 + تصاویر

کابین همانند نسل قبل است و تغییری نداشته است تنها چند نشان "F Sport" روی رکاب در‌ها قرار گرفته و به پشتی سر صندلی‌های اسپرت دوخته شده‌اند. داخل کابین IS ۵۰۰ F Sport از چرم مصنوعی سیاه و سفید پوشیده شده است که لکسوس این امکان را فراهم کرده است که کابین کاملا مشکی را انتخاب کنید.

ناگفته نماند علاوه بر پیشرانه V۸، لکسوس IS ۵۰۰ لانچ ادیشن دارای نمای تهاجمی جلو و کاپوت برجسته است. طرفداران همچنین متوجه اسپویلر عقب مشکی و سیستم اگزوز با چهار خروجی می‌شوند که نشان می‌دهد این لکسوس IS معمولی نیست.

بررسی عملکرد اسپرت لکسوس IS 500 F 2022 + تصاویر

از جمله سایر موارد ارتقای عملکرد می‌توان به استفاده از سیستم تعلیق متغیر تطبیقی​، دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم ترمز بزرگ‌تر با روتور‌های آلومینیومی دوتکه در جلو اشاره کرد.

بررسی عملکرد اسپرت لکسوس IS 500 F 2022 + تصاویر

 
    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار