این خودرو ۶۰۰ میلیون تومان شد/ جدول

قیمت ال ۹۰ تیپ E۲ صفرکیلومتر که پرفروشترین تیپ تندر۹۰ در ایران نیز به شمار می‌رود، طی روز یک شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ نسبت به هفته قبل ۵ میلیون تومان کمتر شده و نزدیک به ۴۳۵ میلیون تومان برای خرید مدل ۹۹ این خودرو در بازار آزاد لازم است.

این خودرو ۶۰۰ میلیون تومان شد/ جدول

به گزارش زنهار؛ تندر۹۰ E۲ پایین‌ترین قیمت را در میان اعضای پرفروش خانواده رنو L۹۰ به خود اختصاص داده و حد بالای قیمتی این سری از تولیدات رنو در ایران به تندر پلاس اتوماتیک مدل ۹۹ که توسط ایران خودرو تولید می‌شد، تعلق دارد. قیمت این سدان دنده اتومات در روز یک شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۰ حوالی ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده که در قیاس با شنبه هفته قبل، خبر از گرانی ۱۰ میلیون تومانی می‌دهد.

رنو ال ۹۰ یا داچیا لوگان که در ایران با نام تندر ۹۰ هم شناخته می‌شود، طی سال ۱۳۸۶ به عنوان یک خودرو ارزان و جانشین پیکان به کشورمان آمد و هر دو شرکت ایران خودرو و پارس خودرو تولید آن را برعهده گرفتند. اما ارزان بودن این خودرو خیلی طول نکشید و با توجه به کیفیت فنی بالای ال۹۰ به نسبت سایر خودروهای مشابه، تقاضا برای آن افزایش یافت. در نتیجه حالا تندر۹۰ جزو گران‌ترین خودروهای اقتصادی تولید داخل محسوب می‌شود و از سال ۹۹ به دلیل خارج شدن شرکت رنو از بازار ایران، تولید و عرضه آن فعلا متوقف شده است.

رنو ال ۹۰ در قالب چند نسخه به بازار ما پا گذاشت که از جمله می‌توان به ال۹۰ E۲ پارس خودرو و ایران خودرو و... اشاره کرد. پارس تندر دنده‌ای - اتومات (پارس خودرو) و تندر پلاس دنده‌ای و اتوماتیک ( ایران خودرو) نیز به عنوان نمونه های فیس‌لیفت این سدان فرانسوی- رومانیایی به ایران راه پیدا کردند. از سال ۹۷ گیربکس دستی JHQ روی نمونه‌های دنده‌ای نصب شد تا مشکل خرابی گردگیر پلوس و تخلیه ناگهانی روغن جعبه دنده رفع شود و نگرانی بابت خرابی گیربکس به حداقل برسد.

با مطالعه جدول زیر قیمت ال ۹۰ صفر و دیگر انواع آن در روز یک شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ به اطلاع شما خواهد رسید. لازم است تاکید کنیم که به علت نوسانات بازار خودرو کشور، امکان تغییر قیمت‌ها همواره وجود خواهد داشت.

 

قیمت ال ۹۰ بهمن ۱۴۰۰

نوع خودرو

سال ساخت

کارکرد (کیلومتر)

قیمت (تومان)

پارس تندر

۹۸

صفر

۴۴۵ میلیون

تندر ۹۰ E۲ ایران خودرو با رینگ آلومینیومی

۹۸

صفر

۴۳۵ میلون

تندر۹۰ پلاس اتوماتیک – رینگ فولادی

۹۸

صفر

۵۶۵ میلیون

تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک

۹۹

صفر

۶۰۰ میلیون

تندر پلاس دنده ای – رینگ آلومینیومی

۹۸

صفر

۴۸۰ میلیون

۲۲۳۲۲۵

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار