نماینده حامی شفافیت تهدید شد

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از تهدید شدن توسط یک مقام دولتی به دلیل شفاف سازی درآمد شرکت‌های دولتی مانند گاز انتقاد کرد.

نماینده حامی شفافیت تهدید شد

به گزارش زنهار از خانه ملت، مالک شریعتی نیاسر در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۶ بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: طی ۳ روز گذشته کمیسیون تلفیق بودجه تصمیم بسیار مهمی در خصوص شفاف کردن درآمدهای شرکت‌های دولتی مانند شرکت ملی گاز اتخاذ کرد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تاسال قبل، کسی در مجلس نمی‌پرسید که درآمد شرکت گاز از محل صادرات فرآورده‌های فرعی اتان، پروپان و بوتان کجا هزینه می‌شود.

وی با اشاره به بند (۱۱) ماده (۲۲) آیین‌نامه داخلی مجلس مبنی بر اینکه هیأت رئیسه وظیفه دارد از نمایندگان حمایت کند، افزود: در جلسه کارشناسی این موضوع حق مردم را از ۹۰ هزار میلیارد تومان درآمد شرکت دولتی گاز به بودجه عمومی آوردیم، یکی از افراد که در مناصب گذشته دولتی حضور داشته و مخالف شفافیت در این خصوص است، بنده را تهدید کرد که در رسانه‌ها پاسخ خواهیم داد و به خاطر این تصمیم با ما تسویه حساب خواهند کرد.

شریعتی نیاسر بیان کرد: متأسفانه نماینده را به خاطر انجام وظایف قانونی از سوی نماینده دولت تهدید می‌شود؛ هم اکنون تصمیمات بودجه کشور توسط کسانی اتخاذ شده که در دولت روحانی حضور داشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: کسانی که به رویکرد و تصمیم دولت انقلابی آقای رئیسی اعتقاد ندارند، اکنون تصمیم می‌گیرند، در واقع در جاهایی که مجبور هستند نظرات دولت را مطرح کرده و در غیر این صورت نظرات خود را بیان می‌کنند و نمایندگان را به خاطر عمل به وظایفشان تهدید می‌کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار