خانی:

مردم منتظر اقدام عملی رئیس جمهور برای کنترل گرانی ها هستند

نماینده مردم شاهرود در مجلس خواهان اقدام عملی از سوی دولت برای کنترل گرانی ها شد.

مردم منتظر اقدام عملی رئیس جمهور برای کنترل گرانی ها هستند

به گزارش زنهار از خانه ملت، علی اصغر خانی در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: آقای رئیس جمهور حال و روز مردم به خاطر مسائل اقتصادی خوب نیست، گرانی در حال تاخت و تاز است و مردم منتظر اقدام عملی دولت هستند، در بودجه هر تصمیمی گرفته می شود باید به نفع مردم و راستای کاهش تورم باشد.

 

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حدود ۴ ماه است که پول زیرساخت های وزرشگاه ۱۵ هزار نفری شاهرود به حساب وزارت ورزش و جوانان واریز شده است در حالی که برخی پروژه ها پول ندارند این پروژه به دلیل بی تدبیری وزیر مانده و اقدام عملی برای آن صورت نگرفته است.

 

وی بیان کرد: آقای محرابیان بارها تذکر داده ام که تابستان در شاهرود با بحران آب روبه رو خواهیم بود و هر ثانیه ۱۵۰ لیتر کمبود آب داریم جلوی این مشکل را به طور جدی بگیرید.

این نماینده مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وضع جاده های بین شهری حوزه انتخابیه بنده نا مناسب است، تغییر و تحولات مدیریتی در وزارت راه و شهرسازی باید به نفع مردم باشد اگر قرار به ابقا مدیران و معاونین بود چرا مردم به دولت شما رای دادند.

خانی همچنین گفت: با وجود اینکه عملیات عمرانی بیمارستان شهرستان میامی به اتمام رسیده است اما به دلیل نبود تجهیزات و پزشک این بیمارستان بلااستفاده مانده است وزیر بهداشت هر چه زودتر این کمبود ها را رفع کند چرا که ۶۰ هزار نفر جمعیت این شهرستان نیازهای درمانی خود را در درمانگاه گوچک و غیرفعال برطرف می کنند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار