بابایی کارنامی:

اگر بنگاه‌های اقتصادی رشد نکنند هویت از ما گرفته می‌شود

آئین رسمی راه‌اندازی مجدد خط PM1 برای تولید کاغذ چاپ و تحریر روز پنجشنبه 29 دی ماه با حضور دکتر بابایی کارنامی و حاجی زارعی نمایندگان ساری و میاندورود در مجلس و جمعی از مسؤولان در کارخانه چوب و کاغذ مازندران برگزار شد.

اگر بنگاه‌های اقتصادی رشد نکنند هویت از ما گرفته می‌شود

به گزارش زنهار، علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مراسم با اشاره به اینکه دست کسانی که به رونق تولید کمک می‌کنند را می‌بوسیم، اظهار کرد: اعتقاد داریم اگر تولید و بنگاه اقتصادی رشد نکنند هویت از ما گرفته می‌شود.

وی افزود: صنایع چوب و کاغذ را با این شناسنامه و برند می‌شناسیم تنها روزی که واقعا ناراحت می‌شویم چرخ کارخانه نچرخد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اعلام اینکه اعتقاد داریم چوب و کاغذ مازندران یکی از واحدهای بسیار بزرگ و با جایگاه بالا در صنایع سلولزی کشور است، اظهار کرد: یکی از مسائل طرح تنفس بزرگ جفای بزرگ در صنایع سلولزی کشور بوده است. که در  سال ۵۵ مطالعه شد صنعت سلولزی در استان‌های شمالی راه‌اندازی شود و ۵۵۰ هزار شغل به‌صورت مستقیم در این زمینه طراحی شد ولی لابی‌گری‌ها کاری کرد که صنعت کشور را نابود کند.

بابایی‌کارنامی بیان کرد: در تدوین برنامه هفتم کمک خواهیم کرد و از وزیران خواهیم ساخت که حمایت کافی از صنایع سلولزی داشته باشند و باید حتما برای تامین مواداولیه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شود که انشاالله در فراکسیون نمایندگان استان شمالی پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه چوب و کاغذ مازندران تبدیل به برند شد، افزود: مهم‌ترین موضوع این بوده باید به مدیران شرکت اختیار داده شود تا تصمیمات درست اتخآذ شود و موضوع دیگر ثبات مدیریتی است که از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این نماینده مجلس ادامه داد: نمی‌توان از حمایت تولید حرف زد اما در تصمیم‌گیری‌ها شرکت چوب و کاغذ را نبینیم این جفا است.

بابایی‌کارنامی با اشاره به اینکه گفتمان انقلابی در کشور شکل گرفته و خط اول ما تولید در داخل کشور است، بیان کرد:  هر وزیری را بخواهد از این گفتمان خارج شود حتما تحت نظارت دقیق مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت، برخی از بیرون ما را تخریب می‌کنند ولی ما با کسی تعارفی نداریم خط قرمز ما استقلال اقتصادی کشور است.

وی با اعلام اینکه سند هر صنعتی با طرح توسعه‌اش زنده است که باید در طرح توسعه شرکت‌هایی همچون شرکت چوب و کاغذ مازندران با نگاه کارشناسی طراحی شود، خاطرنشان کرد: ما به دنبال کار و تلاش هستیم تا برای ۲۵هزار جوان بیکار شروع به کار کنند برای استخدام ۶۰ نفر ۴هزار نفر ثبت نام کردند.

این نماینده مجلس در پایان گفت: می‌خواهیم رزومه جوانان باغیرت مازندرانی برای اداره بنگاه‌ها یا ادارات و سازمان‌ها صرف‌نظر از گرایش‌ها با اولویت انقلابی در نظر بگیریم.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار