رئیس کل سازمان توسعه تجارت:

آماده رفع موانع و حل مشکلات شرکت‌ها و تجار آلمانی در ایران هستیم

رئیس کل سازمان توسعه تجارت در ملاقات با سفیر کشور آلمان ضمن اشاره به روابط دیرینه اقتصادی دو کشور بر لزوم توسعه همکاری‌های دوجانبه و همچنین علاقه‌مندی برای فعالیت در کشورهای ثالث تاکید کرد.

آماده رفع موانع و حل مشکلات شرکت‌ها و تجار آلمانی در ایران هستیم

به گزارش زنهار از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان‌پاک رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دو کشور، آمادگی ایران را در تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع این کشور از جمله مواد شیمیایی و پلیمری، صادرات گیاهان دارویی، خشکبار و ... و همکاری در حوزه‌های دانش‌بنیان اعلام کرد.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در راستای توسعه همکاری‌ها با اتحادیه اروپا از آمادگی ایران جهت استفاده از ظرفیت لجستیک آلمان برای توسعه تجارت ایران با اعضا اتحادیه اروپا خبر داد.

پیمان‌پاک آمادگی سازمان توسعه تجارت ایران برای رفع موانع و حل مشکلات شرکت‌ها و تجار آلمانی به منظور تداوم فعالیت در بازار ایران را اعلام و ابراز امیدواری کرد آلمان در حوزه توانمندسازی، استانداردسازی و تبادل اطلاعات با شرکت‌ها و فعالان اقتصادی ایران همکاری کند.

هانس اودو موتسل نیز با اشاره به خوشبینی‌های موجود در مسیر به نتیجه رسیدن گفتگوهای وین گفت: ما باید برای فرصت‌هایی که پس از کسب موفقیت‌های برجام ایجاد خواهد شد، مهیا باشیم.

وی همچنین برای رفع مشکلات موجود جهت فعالیت‌های شرکت¬های دو طرف اعلام آمادگی کرد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار