رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

گرانی گوشت تداوم ندارد

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: رشد قیمت گوشت قرمز در بازار طی روزهای گذشته قابل مدیریت است و تداومی ندارد؛ وزارت جهادکشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام نیز از محل ذخایر خود نیاز بازار را تامین می‌کنند.

گرانی گوشت تداوم ندارد

به گزارش زنهار از خانه ملت، پرویز اوسطی نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، در خصوص افزایش گوشت قرمز در روزهای اخیر و ایجاد نگرانی برای تداوم این روند در ایام پایان سال، گفت: در زمینه تولید گوشت قرمز ضریب خودکفایی بالایی داریم و نهایتا سالانه باید ۱۰۰ هزار تن واردات گوشت وارد کشور کنیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نیاز کشور به واردات گوشت قرمز بر اساس جدول زمانبندی شده انجام می‌شود، عنوان کرد: در فصول سرد سال معمولا مصرف گوشت قرمز افزایش پیدا می‌کند و با توجه به تعدیل محدودیت‌های کرونایی و آغاز به کار رستوران‌ها، هتل‌ها و برگذاری مراسمات عمومی تقاضا در بازار گوشت رشد داشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تولید دام پرواری و گوشت قرمز در کشور وضعیت مطلوبی دارد، ادامه داد: رشد قیمت گوشت قرمز در بازار طی روزهای گذشته قابل مدیریت است و تداومی ندارد؛ وزارت جهادکشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام نیز از محل ذخایر خود نیاز بازار را تامین می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت: بر اساس میزان تولید گوشت قرمز در کشور و اقدامات انجام شده از سوی نهادهای ذی‌ربط اجرایی مشکلی در زمینه تامین نیاز بازار شب عید به گوشت قرمز وجود ندارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار