خرابکاری فاجعه وسط خواستگاری رومانتیک

مرد جوان که همه چیز برای شرایط خواستگاری از دختر مورد علاقه اش فراهم کرده بود، ناگهان با اتفاق بسیار جالبی روبرو شد.

خرابکاری فاجعه وسط خواستگاری رومانتیک

به گزارش زنهار؛ ​همانطور که می دانید در کشورهای دیگر مراسم خواستگاری کاملا متفاوت با مراسم خواستگاری ما ایرانی ها برگزار می شود ؛ آنها بدون توجه به جایی که هستند یعنی در خیابان ، استادیوم و حتی وسط جنگل این مراسم را در نهایت تمرکز و توجه انجام می دهند ، حلقه ای که آقا ناگهان بدون هیچ مقدمه ای از جیب خود بیرون آورده و به خانمی که مثلا هرگز انتظار دیدن این صحنه را نداشته با نهایت خوشحالی و چشمانی که اشک در آن جمع شده است به خواستگاری مرد رویاهایش پاسخ مثبت می دهد و تمام بنابراین لحظه ای که حلقه ظاهر می شود برای آنها مهم ترین لحظه است و هیچ عامل محیطی و .. نباید این صحنه را برهم بزند.

ولی همیشه همه چیز نرمال و طبیعی پیش نمیرود و هستند افراد یا مسائلی که متوجه این موقعیت نیستند و مراسم تخریب می شود البته تخریبی خنده دار حداقل برای شاهدان ماجرا . آنچه گفتیم مقدمه ای بود تا به ماجرای تصاویر جالبی که در این بخش از سرگرمی نمناک مشاهده می کنید بپردازیم ، مراسم خواستگاری که توسط دوچرخه سوار وقت نشناس خراب شد.

"بلیک مارتین" همه چیز را برای خواستگاری از دختر مورد علاقه اش یعنی " شانون" محیا کرده بود و طبق برنامه ریزی مراحلی از خواستگاری در حال اجرا بود ؛ یکی از دوستانش با دوربین عکاسی در جایی که در دید نبود آماده برای گرفتن عکس بود ، دختر جوان به محلی که دعوت شده بود یعنی روی یک پل چوبی قبل از جاده ای درختی و بسیار زیبا رسید.

بعد از کمی صحبت کردن با هم "بلیک" از او خواست تا نگاهی به آب روان زیر پل بیاندازد در همین لحظه که دختر جوان به رودخانه خیره شده بود و پشت به "بلیک" بود رومئوی داستان ما روی زانو نشست تا با در دست داشتن حلقه ازدواج از دختر مورد علاقه اش خواستگاری کند و " شانون" را صدا زد و از او خواست تا برگردد ، دختر جوان برگشت و رومانتیک ترین صحنه ی زندگی اش را دید اما در همین لحظه مردی دوچرخه سوار در کمال خونسردی وارد صحنه شد و از آنجا عبور کرد تا عکسهای ثبت شده از مراسم خواستگاری این دختر و پسر جوان خاطره انگیزتر از حد انتظار شود ؛ با دیدن مرد دوچرخه سوار هردو آنها در عین رومانتیک بودن فضا برای لحظه ای شوک شدند و بعد بلند خندیدند.

خرابکاری-وسط-خواستگاری

خراب-شدن-خواستگاری

 

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار