3 روز شکنجه شیطانی دختر جوان در زندان کارفرمای سابق

دختر جوان گفت: کارفرمای سابقم مرا مورد شکنجه قرار داد و فیلم سیاه تهیه کرد. او تهدید کرد که اگر شکایت کنم این فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.

3 روز شکنجه شیطانی دختر جوان در زندان کارفرمای سابق

به گزارش زنهار، با شکایت دختری که مدعی است مردی او را گروگان گرفته و 3روز در شرکتی زندانی کرده و مورد آزار و اذیت قرار داده، تحقیقات پلیس برای دستگیری این مرد آغاز شده است.

به گزارش همشهری، اواخر هفته گذشته دختری جوان به اداره پلیس رفت و از کارفرمای سابقش شکایت کرد.وی گفت: من 3 سال قبل از طریق یکی از دوستانم با مردی به نام شهرام که شرکت تبلیغاتی داشت، آشنا شدم. قرار شد به‌عنوان منشی در آنجا کار کنم اما بعد از چند‌ماه شهرام مدعی شد که از همسرش طلاق گرفته و به تنهایی زندگی می‌کند. وی مرا فریب داد و گفت به‌زودی به خواستگاری‌ام می‌آید تا اینکه یک روز به بهانه کار مرا در شرکت نگه داشت. او درها را قفل کرد و با تهدید، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. شهرام حتی مرا مورد شکنجه قرار داد و فیلم سیاه تهیه کرد. او تهدید کرد که اگر شکایت کنم این فیلم را در فضای مجازی منتشر می‌کند و آبرویم را می‌برد.

وی ادامه داد: از ترس آبرویم به کسی حرفی نزدم و بعد از شرکت او رفتم. 3سال از این ماجرا گذشت و من از ترسم به کسی حرفی نزدم تا اینکه دوباره سر و کله این مرد متجاوز پیدا شد. او با من قرار گذاشت و با تهدید به اینکه فیلم آزار و اذیت مرا در اینترنت منتشر می‌کند، مرا به شرکتش کشاند. او 3روز مرا در آنجا زندانی کرد و مورد آزار قرار داد و با تهیه فیلم سیاه تهدید کرد که اگر شکایت کنم، آبرویم را می‌برد. اما این بار تصمیم گرفتم از او شکایت کنم تا به سزای اعمالش برسد.

با این شکایت، دستور بازداشت مرد متجاوز صادر شده است و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار