تعرض مرد 4 زنه به دختر 10 ساله اش

قضات دادگاه کیفری تهران شرور بد سابقه را که به دختر خردسالش رحم نکرده و او را از ۱۰ سالگی تحت آزار و شکنجه قرار داده بود به اعدام محکوم کردند.

تعرض مرد 4 زنه به دختر 10 ساله اش

به گزارش زنهار، رسیدگی به این پرونده از دو سال قبل با شکایت یک مرد میانسال آغاز شد. وی که به پلیس آگاهی رفته بود از برادر ۴۵ ساله اش به نام بهروز شکایت کرد.

وی گفت: برادر شرورم چند سابقه کیفری در پرونده‌اش دارد .او در خرید و فروش و توزیع مواد مخدر دست دارد و از اوباش بد سابقه است که چند بار به زندان افتاده است. او 4 همسر گرفته و از همه آنها نیز جدا شده است و حالا ۴ فرزند دارد.

وی ادامه داد: مدتی قبل برادرزاده ۱۴ ساله ام به نام تانیا با سر و وضعی پریشان به خانه‌مان آمد و حرف‌های تکان دهنده‌ای را مطرح کرد. او می‌گفت پدرش از ۴ سال قبل وقتی که او ۱۰ سال داشته بارها او را آزار و اذیت کرده است. تانیا می‌گفت این موضوع را بارها به نامادری اش گفته اما او حرف‌هایش را باور نکرده است.

مرد میانسال گفت: من که از شنیدن حرف‌های برادرزاده نوجوانم شوکه شده بودم حرف‌هایش را باور نکردم و در این باره از همسر چهارم برادرم پرس و جو کردم. زن جوان می‌گفت تانیا چند بار در این باره به او حرفهای عجیبی زده اما وی حرف‌هایش را باور نکرده است. من که فهمیده بودم برادرزاده ام دروغ نمی گوید سعی کردم او را آرام کنم و از تانیا آخرین بار وقتی پدرش قصد داشته او را آزار دهد توانسته بود با گوشی موبایل چند ثانیه از او فیلم بگیرد. من با دیدن فیلم سیاه به واقعیت وحشتناک پی بردم و حالا آمده‌ام تا از برادرم شکایت کنم.

با اظهارات تکان دهنده این مرد، دختر نوجوان تحت بازجویی قرار گرفت.

اظهارات تکان دهنده دختر نوجوان

وی گفت: از وقتی ۱۰ ساله بودم پدرم مرا آزار می‌داد. مادرم از پدرم جدا شده بود و من به ناچار با پدرم زندگی می‌کردم. من از ترسم در این باره به کسی حرفی نمی زدم. اما وقتی پدرم با همسر چهارمش ازدواج کرد برای اولین بار این ماجرا را به نامادری ام گفتم. اما او حرف هایم را باور نکرد. او فکر می‌کرد چون پدرم مرد بدخلقی است و بارها مرا کتک زده به دروغ چنین حرف‌هایی را علیه او مطرح کرده‌ام .تا اینکه مدتی قبل ماجرا را به عمویم گفتم و از او کمک خواستم.

دختر نوجوان در حالی که اشک می ریخت گفت: من از این زندگی خسته شده‌ام . ۴ سال است که در دام سیاه پدرم گرفتارم و بارها به خودکشی فکر کرده ام.

دختر نوجوان فیلم سیاه را به پلیس ارائه داد و به پزشکی قانونی معرفی شد .

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار