تعرض مرد ثروتمند به دختر جوان

مرد ثروتمند تاکنون دو بار به جرم تجاوز به دختر جوان به اعدام محکوم و هر دفعه این حکم نقض شده است.

تعرض مرد ثروتمند به دختر جوان

به گزارش زنهار، حکم اعدام مرد ثروتمند که متهم است به دختری تعرض کرده برای بار دوم نقض شد و متهم باز هم پای میز محاکمه می‌رود.

به گزارش اعتمادآنلاین، مرد ثروتمند متهم است دختری را سوار بر خودرو بی‌ام‌دبلیو خودش کرده، به خانه‌اش برده و به او تعرض کرده است.

پلیس با شکایت دختر جوان این پرونده را به جریان انداخت. دختر جوان در شکایت خود گفت: مقابل یک مجتمع تجاری ایستاده بودم و می‌خواستم تاکسی اینترنتی بگیرم؛ اما شارژ گوشی‌ام تمام شده ‌بود. مردی که سوار بی‌ام‌دبلیو بود، مقابلم توقف کرد و گفت حاضر است مرا برساند؛ اما قبول نکردم. گفتم شارژر لازم دارم. گفت شارژر در خانه دارد. من را سوار کرد و مقابل خانه‌اش گفت می‌توانی صبر کنی شارژر بیاورم؛ اما در ماشین برق نبود به همین خاطر مجبور شدم به خانه‌اش بروم. در خانه به من آبمیوه داد. بعد متوجه نشدم چه شد و وقتی به هوش آمدم، فهمیدم به من تعرض کرده است.

این دختر ادامه داد: مرد ثروتمند که صاحب یک پنت‌هاوس بزرگ است، وقتی دید خیلی ناراحت شده‌ام پیشنهاد پول داد. پول را قبول نکردم. بعد مرا سوار ماشین کرد و به خانه‌ام در شرق تهران رساند و تهدید کرد در این باره به کسی چیزی نگویم. من حالم خیلی بد بود و برای همین شکایت کردم.

با بازداشت متهم مشخص شد او مردی 50ساله است و تنها زندگی می‌کند. متهم حرف‌های دختر جوان را رد کرد و گفت: مدت‌ها با این دختر دوست بودم و با هم رابطه داشتیم، او حتی به خانه مادر من هم آمده ‌است. او آخرین بار ادعا کرد گوشواره‌ای 100 میلیون تومانی داشته که در خانه من گم شده است. وقتی گفتم این‌طور نیست درخواست خسارت کرد. خسارت ندادم و حالا شکایت کرده‌ است.

در نهایت پرونده به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران رفت و قضات این شعبه بعد از بررسی پرونده، مرد ثروتمند را به اعدام محکوم کردند. او به رأی صادره اعتراض و دیوان عالی کشور حکم اعدام را نقض کرد و پرونده به شعبه 10 دادگاه کیفری‌استان تهران فرستاده شد.

یک بار دیگر متهم و شاکی ادعای خود را مطرح کردند و این بار هم حکم بر اعدام صادر شد. مرد ثروتمند یک بار دیگر به رأی صادره اعتراض کرد. دیوان عالی کشور باز هم ادعای دختر درباره تجاوز به عنف را نپذیرفت و باز رأی اعدام نقض شد. به این ترتیب مرد ثروتمند برای بار سوم پای میز محاکمه می‌رود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار