تعرض دو جوان شیطان صفت به پسر دانش آموز

متهمان پسر دانش‌آموز را ربودند و بعد از ضرب و جرح، به او تجاوز کردند.

تعرض دو جوان شیطان صفت به پسر دانش آموز

به گزارش زنهار، دو جوان که پسری نوجوان را ربوده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده بودند، به اعدام محکوم شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهمان پسربچه‌ای به نام میثم را در راه مدرسه ربودند و در یک گلخانه آزار دادند.

مدتی قبل مردی به پلیس شکایت کرد و گفت دو مرد جوان پسرش را آزار داده‌اند. او گفت: پسرم هر روز صبح به مدرسه می‌رفت و ظهر برمی‌گشت. روز حادثه ظهر به خانه نیامد. مادرش با من تماس گرفت و گفت میثم نیامده ‌است. به خانه رفتم و با مادرش همه جا را گشتیم. دیگر از پیدا کردن میثم ناامید شده ‌بودیم و تصمیم داشتیم به پلیس خبر دهیم که یک‌دفعه دیدیم میثم با وضعیتی بسیار آشفته به خانه آمد. حالش اصلاً خوب نبود. پسرم را به دکتر بردیم و متوجه شدیم مورد تجاوز قرار گرفته است. او گفت دو مرد جوان به او در یک گلخانه تجاوز کرده‌اند.

میثم تحت بازجویی قرار گرفت و توضیح داد از سوی دو مرد که یکی از آنها کیارش نام دارد مورد تجاوز قرار گرفته ‌است. او گفت: کیارش از هم‌محله‌ای‌های ماست. او را می‌شناختم و چند باری قبلاً با من صحبت کرده‌ بود. او به اتفاق مرد دیگری که به نظر می‌رسید افغانستانی است به من تجاوز کردند.

پلیس با توجه به مشخصاتی که این پسر داده بود موفق شد کیارش و همدستش را شناسایی و بازداشت کند. آنها به تجاوز به پسربچه اعتراف کردند. به این ترتیب پرونده به شعبه 6 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه میثم به قضات گفت: این دو نفر دو بار به من تجاوز کردند. یک بار من را به خانه مرد افغانستانی بردند و تعرض کردند. آن موقع از ترس به خانواده‌ام چیزی نگفتم. برای بار دوم از راه مدرسه من را دزدیدند و به گلخانه‌ای بردند و آنجا تجاوز کردند. وقتی می‌خواستند تجاوز کنند، مقاومت کردم و آنها هم به‌شدت مرا کتک زدند و زخمی‌ کردند.

پدر میثم هم گفت: پسرم بعد از این واقعه در بیمارستان بستری شد و وضعیت روحی بسیار بدی داشت. از آن زمان تحت درمان است. من اشد مجازات را برای متهمان می‌خواهم.

سپس متهمان یک به یک در جایگاه قرار گرفتند. آنها که چاره‌ای جز بیان واقعیت نداشتند گفتند زمان ارتکاب جرم وسوسه شده‌ بودند و از کار خود پشیمان هستند.

با پایان جلسه دادگاه، قضات متهمان را به اعدام محکوم کردند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار