تازه عروس 60ساله، شوهر 93ساله را کشت

زن 60 ساله آمریکایی یک ماه بعد از ازدواج با مردی 93 ساله او را به قتل رساند.

تازه عروس 60ساله، شوهر 93ساله را کشت

به گزارش زنهار، زندگی مشترک کارل میلر 93ساله و جویس آلبرز 60ساله که از حدود یک‌ماه پیش شروع شده بود مدت زیادی طول نکشید و با جنایتی هولناک پایان یافت.

به‌گزارش همشهری به نقل از فاکس، ساکنان محله‌ای کوچک در شهر یاواپای ایالت آریزونا چند روزی بود که از همسایه‌شان به نام میلر خبر نداشتند و نگرانش شده بودند.

این مرد 93ساله راننده کامیون بود و به تازگی با زنی به‌نام جویس آلبرز، زندگی مشترکش را آغاز کرده بود. همسایه‌ها که از این ماجرا نگران شده بودند ماجرا را به پلیس خبر دادند و تیمی از مأموران برای پی بردن به سرنوشت مرد گمشده راهی خانه او شدند. وقتی مأموران زنگ خانه را به صدا درآوردند، جویس آلبرز 60ساله در را گشود. او به مأموران گفت که کارل میلر برای انجام کاری سوار بر کامیونش از خانه خارج و راهی شهر دیگری شده است اما چند ساعت بعد که کامیون میلر در یکی از خیابان‌ها پیدا شد، مأموران به ماجرا مشکوک شدند. کامیون در خیابانی در نزدیکی محل زندگی میلر پیدا شد و این نشان می‌داد که زن 60ساله درباره اینکه او راهی شهر دیگری شده، دروغ گفته است.

ماموران بار دیگر راهی خانه میلر شدند اما این‌بار هرچه زنگ زدند، کسی جوابشان را نداد. آنها که به ماجرا مشکوک شدند از گوشه یکی از پنجره‌ها نگاهی به داخل خانه انداختند و صحنه عجیبی دیدند. پیکر مردی سالخورده بی‌‌حرکت روی زمین افتاده بود و به‌نظر می‌رسید که نفس نمی‌کشد. مأموران در ادامه با شکستن قفل در، وارد خانه شدند و متوجه شدند که مردی که روی زمین افتاده، کارل میلر است که به قتل رسیده. این در حالی بود که زن 60ساله که در خانه حضور داشت به اتهام قتل دستگیر و به اداره پلیس منتقل شد. این زن در بازجویی‌ها به قتل میلر 93ساله اعتراف کرد اما هنوز معلوم نیست که انگیزه او از این جنایت چیست و پلیس اعلام کرده که این زن بازداشت شده و تحقیقات از او ادامه دارد.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار