هشدار برای این ۱۶ استان صادر شد

از هم‌وطنان درخواست می‌شود در زمان تردد، به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از صعود به ارتفاعات و اطراق در حاشیه رودخانه‌ها، خودداری کنند. شماره ۱۱۲، به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

هشدار برای این ۱۶ استان صادر شد

به گزارش زنهار، رئیس سازمان امدادونجات، با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش شدید و رگباری باران در ۱۹ استان، از آماده‌باش امدادگران خبر داد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، بابک محمودی، رئیس سازمان امدادونجات با اشاره به صدور هشدار سازمان هواشناسی، گفت: طبق هشدار هواشناسی، در روز یکشنبه، بارش شدید و رگباری باران، ورزش شدید باد، احتمال کولاک برف در مناطق کوهستانی، در استان‌های جنوب آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، غرب و جنوب لرستان، شمال و نیمه شرقی خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی بوشهر، شمال و غرب فارس، در روز دوشنبه، نیمه جنوبی همدان، مرکزی، قم، البرز، تهران، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، جنوب ایلام، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و فارس، پیش‌بینی شده است.

رئیس سازمان امدادونجات افزود: بر این اساس، امدادگران در این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

محمودی توصیه کرد: از هم‌وطنان درخواست می‌شود در زمان تردد، به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و از صعود به ارتفاعات و اطراق در حاشیه رودخانه‌ها، خودداری کنند. شماره ۱۱۲، به صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخگویی به هم‌وطنان است.

هشدار نارنجی سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی کشور، هشدار سطح نارنجی صادر کرد و از مسافران خواست که از حاشیه رودخانه‌ها دور شوند.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، تشدید فعالیت سامانه بارشی از روز یکشنبه پنجم فروردین تا دوشنبه ششم فروردین ماه خواهد بود که نوع مخاطره، بارندگی شدید، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ، در نقاط کوهستانی و سردسیر کولاک برف خواهد بود.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار