رفیقم در کمپ به نامزدم تعرض کرد!

زن و شوهری که متهم به قتل مرد میانسالی بودند در جلسه دوم دادگاه نیز جرمشان ثابت شد و حکم قصاص گرفتند.

رفیقم در کمپ به نامزدم تعرض کرد!

به گزارش زنهار، این زوج جوان دو سال قبل در شعبه 4 دادگاه کیفری‌ استان تهران محاکمه و به قصاص محکوم شده ‌بودند؛ اما با بررسی پرونده در دیوان عالی کشور حکم قصاص نقض و پرونده برای رسیدگی به شعبه هم‌عرض ارسال شد. به این ترتیب دو متهم در شعبه 10 دادگاه کیفری‌ استان تهران پای میز محاکمه رفتند.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه گفت: این پرونده با شکایت همسر مقتول به جریان افتاد. او گفت همسرش فریدون از خانه خارج شده و دیگر برنگشته‌ است. وقتی ماموران تحقیقات خود را آغاز کردند جسد فریدون را در چادری در یکی از مناطق تفریحی تهران پیدا کردند. بعد مشخص شد فریدون با جوانی به نام همایون در ارتباط بوده و با او بیرون رفته بود. با دستگیری همایون راز قتل فاش شد. همایون و نامزدش نازیلا، فریدون را به بیرون شهر کشانده و او را به قتل رسانده‌اند.

در ادامه اولیای‌ دم فریدون در جایگاه حاضر و خواستار قصاص هر دو متهم شدند.

وقتی نوبت به همایون رسید، گفت: روز حادثه فریدون تماس گرفت. من و نامزدم می‌خواستیم به بیرون شهر برویم. فریدون گفت او هم می‌آید. قبول کردم. وقتی به محل مورد نظر رسیدیم، چادر زدیم و من برای خرید بیرون رفتم. وقتی داشتم برمی‌گشتم صدای جیغ نامزدم را شنیدم و با عجله وارد چادر شدم و متوجه شدم فریدون قصد تجاوز به نامزدم را دارد. او را زدم و خفه کردم. بعد هم به همراه نامزدم برای مدتی فرار کردیم.

نازیلا هم ادعای نامزدش را تکرار کرد و گفت در قتل نقشی نداشته است.

این در حالی است که دو متهم در جلسات بازجویی اعتراف کرده ‌بودند هر دو فریدون را کشته و با شالی که دور گردنش پیچیده بود او را خفه کرده‌اند.

در پایان قضات دو متهم را به قصاص محکوم کردند./ساناپرس

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار