هشدار به مسافران شمال

رییس پلیس راه البرز از بارش برف و باران در جاده کرج- چالوس وآزادراه های این استان خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط در مسیرها حرکت کنند.

هشدار به مسافران شمال

به گزارش زنهار، سرهنگ پیمان کرمی گفت: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: اکنون بارش در جاده کرج - چالوس به صورت برف از محدوده دیزین تا کندوان و بخشی از آزادراه تهران - شمال را در برگرفته است.

وی اضافه کرد: با توجه به این شرایط رانندگان باید از توقف در محدوده هایی که احتمال ریزش سنگ و بهمن وجود دارد، پرهیز کنند.

کرمی گفت: در این شرایط جوی، رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کرده و در صورت ضرورت سفر اطمینان از سلامت فنی خودرو ها و همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است. سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودرو ها و همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های رییس پلیس راه البرز به رانندگان است.

کرمی بیان کرد: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظر مستقر شده است.

استان البرز دارای یک هزار و۵۶۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد. نیمی از جاده ۱۶۰ کیلومتری جاده کرج- چالوس درحوزه استان البرز و نیمی دیگر درحوزه استان مازندران واقع شده است.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار