پذیرش غسال داوطلب در بهشت زهرا(س) چگونه است؟

سازمان بهشت زهرا (س) با افتتاح کانون داوطلبان عروجیان اقدام به آموزش تطهیر، تکفین و تدفین متوفیان به علاقه مندان کرده است.

پذیرش غسال داوطلب در بهشت زهرا(س) چگونه است؟

به گزارش زنهار؛ معاون عروجیان سازمان بهشت زهرا(س) با بیان این که افراد با عضویت در کانون داوطلبان عروجیان آموزش های تئوری و عملی تطهیر، تکفین و تدفین متوفیان را می آموزند و در پایان هم گواهی پایان دوره و کارت داوطلبی اهدا می شود، گفت: «در شرایط بحرانی و بروز حوادث غیر مترقبه می‌توان از ظرفیت داوطلبان این کانون استفاده و به مردم خدمت رسانی کرد.»

به گفته حسین زیار این کانون با مشارکت برخی دانشکده‌های نظامی سپاه و ارتش، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و مساجد تهران آغاز به کار کرده است و از طریق ثبت نام عموم مردم و آموزش آنها، توسعه می یابد. علاقه مندان برای ثبت نام و تکمیل فرم می توانند با شماره ۵۱۶۳۳۲۶۰ تماس بگیرند یا به معاونت عروجیان سازمان بهشت زهرا مراجعه کنند.

بحران کرونا مهمترین زمانی بود که داوطلبان توانستند به کارکنان بهشت زهرا در تطهیر و تکفین و تدفین متوفیان تهرانی کمک کنند. همچنین بحران‌هایی مانند بروز سیل و زلزله لزوم آموزش در این زمینه را همچون آموزش‌های امداد و نجات به داوطلبان نمایان می‌کند.

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار