اطلاعات حرکت اتوبوس‌ها در ترمینال‌ها هوشمند شد

مدیرعامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران از هوشمند سازی پایانه غرب خبر داد و گفت که این کار به صورت پایلوت عملیاتی شده است و سایر پایانه ها هم به سیستم هوشمند تجهیز می شوند.

اطلاعات حرکت اتوبوس‌ها در ترمینال‌ها هوشمند شد

به گزارش زنهار؛ اطلاع رسانی به مسافران در پایانه های مسافربری امری ضروری است که در تمام دنیا از سیستم های هوشمند و مانیتورینگ برای این کار استفاده می شود. در پایانه‌های تهران این کار به صورت سنتی (فریاد زدن) انجام می‌شود و از این طریق مسافران از جایگاه اتوبوس و زمان و مکان حرکت مطلع می‌شوند. مدیریت شهری ششم در راستای هوشمند سازی تهران، به این موضوع ورود کرده و برای اولین بار سیستم برندینگ را به صورت آزمایشی در پایانه مسافربری غرب تهران عملیاتی کرده است.

آن طور که پوریا علیمردانی به همشهری گفته: «این سیستم مانند سیستم‌های اطلاع رسانی هوشمند راه آهن و فرودگاه عمل می‌کند و اطلاعات اتوبوس، زمان حرکت، مکان و جایگاه اتوبوس به صورت هوشمند روی مانیتورهای پایانه نمایش داده می شود.»

به گفته او با این کار حرکت اتوبوس‌ها و تردد مسافران با نظم بیشتری انجام می‌شود. علیمردانی از نصب مانیتورینگ اتوبوس ها هم خبر داد و گفت: «با عملیاتی شدن این کار مسافران می‌توانند از زمان ورود اتوبوس و خروج مسافران در پایانه‌ها مطلع شوند.»

    دیدگاه شما
    پربازدیدترین اخبار